Sessiz sakin bir İstanbul akşamında Her yer bembeyaz kar Sanki ipekten bir örtü var hayatın üzerinde Tipinin sesine karışan yüzlerce beyaz kelebek Kâh yüzüme kâh kirpiklerime konuyor Her attığım adım, bir iz daha bırakıyor arkamda Bu meçhul yalnızlığıma giden adresler de İçimde hiç susmayacak sandığım Bütün sesler suskun Sanki kendimden bile uzak bir yerlerdeyim Bütün boşluklarım dolu Ölümle hayat arasındaki uçurum kapanmış Asude bir gelin gibi her yer bembeyaz Her yer tertemiz ve masum Sadece içimde durmadan inleyen neyin sesine karışan Hiç de alışık olmadığım kıraç ama muğlak Ne kahkahaya ne de ağlamaya benzeyen Derin bir keder var Marmaranın göl kadar suskun olduğu yüreğimde Çığlık çığlığa bir balığın peşinde martılar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSTANBUL'DA KAR YÜREĞİM DE MARTILAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSTANBUL'DA KAR YÜREĞİM DE MARTILAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
... Kar'in sakinligini istiyorum kargasa yüregimde örtsün bütün kederlerimi beyaz bir duvak gibi kelebeklerin hafifligini istiyorum, ciglik martilar yüregimde ...
Yüreginize, kaleminize saglik, cok güzel bir siir. Selamlar, saygilar
merhaba bitanem ne güzel bir şiir karlar yagdığı zaman bayaz gelinlik giymiş gibi olur o çam ağaçalrı artık ben kar görmüyorum kar olmayann bir şehirde yaşıyorum ama özledim şiiri çok güzel bitane kutlarım hoşçakal
muhteşem şiirler yazıyorsunuz Hande ablacığım. keşe ben de sizler gibi yazabilsem. saygılarımla tebriklerimi iletiyorum size ve harika şiirinize. selamlar.
"Kâh yüzüme kâh kirpilerime konuyor"....Oldu mu Hande?...Duyguya " kirpileri"n oku değdi:))))...Canım bi daha gezdir o güzel gözlerini şiirinde.
"Her yer tertemiz ve masum"dedikten sonra "Masum olmasına da;" demen şiirselliği yaralamış, onun yerine daha yakışan bir şey bulsan ki acele etmişsin işin mi vardı?:)))