Eksik kelimelerden kurduk düşleri siyahtan ve beyazdan iki sokak arası bir cadde boyuydu hayatı süpürmek kordon boyunda yaşadık ki iki ileri bir geri denizin deli göğsünde dalga dalga çarptık yıllara sabır limanıydı her iç çekiş her seviş delinmeden gökyüzü çürümeden toprak bedenimiz uzanalı taş yastıklara sevdiklerimiz güneşin saçlarına tutunduk umutla yandık istemediğimiz kadar yenildik…
gençliğimizdi her sandal sefası; sallandık bulutlardı çocukluğumuz uzaklara puslu bakan uçurtmalara kandık uçtuk. koptukça özgürleştik acıttığımız ve sevdiğimiz kadardı inandığımız kadar insandık…
ne zordu taşımak iki kelimeyi cebimizde cepkenlere saklı saatlerdi geçmişe dalan gözler yağmura yakalanan kirpiklerde söz damlası çatılara atılan ilk dişti ısırdığımız hayat ne tuhaf yelkovan ve akreple ömür oynamak ve suçlamak saatleri…
tekrarı da yoktu şarkısı da. ölümü yazdık bir atımlık silahta cümlelerle yaraladık masalları her kahraman biraz biz, her hayat benzerdi dünya salıncağında ne çok rüzgâr yedik diz sürttük gece kimliklerimizi çıkarınca anladık ki sabah olmadan giyinme vaktidir yalnızlık…
camı kırılmış lamba, çizilmiş plaktı içimiz üstümüze sıvadılar dünyanın renklerini ne çabuk büyüttüler çocuk yüzümüzü ve ne çok eskici var her şehirde ve imlasız ne çok insan.
İki kelime ikilemidir iki kişiliktir iki kelimeyle söylenir sevmek!
Neslihan Yazıcılar.
Hayata dair sevdik ve sevenlerinizle mutlu ve sağlıklı yıllar dilerim.
Ne güzeldir "Seni Seviyorum" diyebilmek...! Şiirle...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İkilemler… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İkilemler… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kandık kanadık acıdık yandık inadına inadına insanca yaşadık... sevgi dolu yürek şiir açmış... harikasın hep sevgili Neslihan ..iyi ki varsın güzel dost...iyi ki.. sevgim saygım her daim tebriklerimle... sevdiklerinle ışıl ışıl nice mutlu yıllara...
camı kırılmış lamba, çizilmiş plaktı içimiz üstümüze sıvadılar dünyanın renklerini ne çabuk büyüttüler çocuk yüzümüzü ve ne çok eskici var her şehirde ve imlasız ne çok insan.
Duyarlı yüreğinizi , bu güzel duyguları anlatan dizelerinizi ve sizi yürekten kutlarım sevgi ve saygılarımla bu vesileyle de yeni yılınız kutlu olsun
camı kırılmış lamba, çizilmiş plaktı içimiz üstümüze sıvadılar dünyanın renklerini ne çabuk büyüttüler çocuk yüzümüzü ve ne çok eskici var her şehirde ve imlasız ne çok insan.
Çok nefis bir anlatım ve güzel bir şiir Yeni yılınızı en kalbi duygularla kutlar geleceğinizin aydınlık olmasını dilerim saygılarımla kalınız
Şehirler düşündüm şiirler geldi aklıma ve şehirlerde hurdacılar giremez levhası bir an çelişkiyi düşündüm çünkü hurdacının olmadığı şehir yoktur her insanın hayatının bir şiir olduğunuda düşünürsek tebrik ederim sevgi saygı ve selam ile
Siyah-beyaz bir film gibi aktı şiir gözümüzün ve yüreğimizin dehlizlerinden,buruk bir tat verdi şarabın hası gibi damaklarda kalan...aşk; iki kişilik olsa da daima içimizde olandı yolun sonunda hep yalnızlığımızla başbaşa kalsak da...
camı kırılmış lamba, çizilmiş plaktı içimiz üstümüze sıvadılar dünyanın renklerini ne çabuk büyüttüler çocuk yüzümüzü ve ne çok eskici var her şehirde ve imlasız ne çok insan. İki kelime ikilemidir iki kişiliktir iki kelimeyle söylenir sevmek!
Beğeniyle okudum dizelerini Neslihancım.hayatın gerçeklerini zarif bir dille anlatmışsın. Sevgiler selamlar .Mutlu huzurlu güzellikler dolu bir yıl geçirmen dileğimle, benim güzel arkadaşim.
camı kırılmış lamba, çizilmiş plaktı içimiz üstümüze sıvadılar dünyanın renklerini ne çabuk büyüttüler çocuk yüzümüzü ve ne çok eskici var her şehirde ve imlasız ne çok insan.
final harika olmuş neslihan hanım beğenerek okudum.serbest şiir anlamında özenerek yazılmış eserdi.tebrik eder yeni yılınızı da ayrıca en içten dileklerime kutlarım.saygılar efendim varolun.
Duygu yüklü
Kutlarım
Çok saygılar