(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SİLDİN BİR ANDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SİLDİN BİR ANDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yıllar yılı zulümlere direndin, Ben darmadağınık sense virandın, Gülüşünle şu gönlüme girendin, Şimdi ne oldu da sildin bir anda?
Tez kızarım tez soğurum taş gibi, Güldüm zannederim gözüm yaş gibi, Oğuzsoylum bakar görmez şaş gibi Şimdi ne oldu da sildin bir anda?.duygu dolu sitemli güzel dizelerinize yüreğinize sağlık...selamlarımla...
* * * Yıllar yılı zulümlere direndin, Ben darmadağınık sense virandın, Gülüşünle şu gönlüme girendin, Şimdi ne oldu da sildin bir anda?
Tez kızarım tez soğurum taş gibi, Güldüm zannederim gözüm yaş gibi, Oğuzsoylum bakar görmez şaş gibi Şimdi ne oldu da sildin bir anda?
Ne kadargüzel duygusal şiiriniz, yüreğinize sağlık. Ben de hep derdim kendi kendime, Recep hocam duygusal şiirler yazmaz mı hiç, meğerse ne güzel şiirler yazarmış. Gönülden kutlarım. Sağlıcakla, sevgiyle, huzurla kalınız yaşamda...
............ Anlatırdı gözün bana aşkını, Var mı benden başka sevda düşkünü, Herkes bir bakışta bilir şaşkını, Şimdi ne oldu da sildin bir anda?
Yıllar yılı zulümlere direndin, Ben darmadağınık sense virandın, Gülüşünle şu gönlüme girendin, Şimdi ne oldu da sildin bir anda?
Tez kızarım tez soğurum taş gibi, Güldüm zannederim gözüm yaş gibi, Oğuzsoylum bakar görmez şaş gibi Şimdi ne oldu da sildin bir anda? . Harikasın yine sevgili şairim. Bunlar ne güzel kıtalar... Kalemin daim olsun. Selam ve saygıyla...
Saf bir sevgi Kırgın bir gönül sezdim ben mısralarda can gönüldaşım Ne kadar kırılsakta kırıldıklarımız canımızdan cansa unuturuz sonunda bir tatlı tebesüme demi dostum Beğenerek okudum kutlarım kalemini sevgilerle mutlu ol mutlu kal
Güldüm zannederim gözüm yaş gibi,
Oğuzsoylum bakar görmez şaş gibi
Şimdi ne oldu da sildin bir anda?
Sitemin gönülden dizelere aktarılması. Kutlarım.