(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bana Aşkı/nı Anlat şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bana Aşkı/nı Anlat şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair cennet düşlerini serptiğinde satırlara ancak bu denli derin işleyebilir Lelia nın gerçeğini yüreklere ve günahından arınmak için dünyanın uğraşmasına gerek yok Lelia 'nın çünkü o ancak cennette şairin gözlerine bakacak aşkın en saf haliyle /nasipse
şiire aşık olmanın o muhteşem ve bir o kadar ürkütücü yanı işte budur!
çünkü "şiir" başlıbaşına tüm sanat dallarının basın sözcüsüdür. görsel, işitsel, dokunsal ve düşünselin, sadece kelimelerin abaküse incelikle yerleştirilmesinde saklıdır.
başarmak için denge şarttır, denge ise şairin ta kendisidir.
Bazen yorgun düşer gibi olur arzular... aslında bu bir iç geziştir, kendine geliştir. Hayat tohumları yeşerince umutlar eşliğinde... hissetmek gerekir, solumak gerekir her zerreyi hesapsızca. İşte,kimi zaman masallarda yaşarız, bazende rüyalarda nefes alırız. ... insanız ya, hayel kurmayı bırakmayız.
Yine enfes bir şiirdi Özgür, hayran kalmamak eldemi. Sevgimle...
okumakmıydı ? yemekmi? içmekmi? hepsiydi bu şiiri okumak ve hepsini yapmama rağmen doymadım tadına. bir daha bir daha okuyorum şimdi ve tebrik üstü tebrik varsa o sana. Aşk sadakat vefa tüm duyguların duygu harmanı ve bunların ifadesi ,pişirip sunumu mükemmel olmuş. Liste başı bir şiir ve tebrikler şair.
“Ben seni yelkovan gibi sevdim, sen bir adım atarken ben koştum durdum peşinden…” ********************************** İşte bu güzel! Tebrikler efendim, tebrikleer!...
Biliyorum ki şiiri şiir gibi yazan güzel kalem Dostça diyebileceği tek söz yasemin çiçeklerinin Güzel şiirinizi yazan kaleminiz olası geldi Kağıdınız olası geldi bu deli yürekli sevda militanının Yine şiirdi en cicisinden sevgimdesiniz saygımda..................
İnsanlığın tarihi kadar eski bir replik... Hiç eskimeyecek, varoldukça biz varolacak... Kimse ölmüyor, olan bitmiyor, giden de gitmiyorsa ne gelir ki elden? Ölüm bile aşkın yolunu kesmekten aciz işte... Umudumuz: Toprağa düşen tohumdur! Dirilecek!
BOYLESI SEVMEK HERKESEN HARCI DEĞİL SAİR. HAYATTA BİR MASAL DEĞİLMİ ZATEN GERÇEKÇİ BİR MASAL SADECE İÇİNDE MUCİZELER YOK YADA VARSA BİLE BİZLER GÖREMİYORUZ İÇİM TİTREDİ OKURKEN YAPMAK İSTEDİĞİM YORUMUN ÇOK DISINDA BİR YORU YAPTIĞIMI SİMDİ FARKEDİYORUM:) AMA DÜZELTMEYECEĞİM... SEVGİMLE KAL..
ah keşke mezar taşı soğukluğu aşkın yanıklığını işlemeseydi bir tene.. bir kere mutlu olsaydı bu çocuk.. hayat.. alsın tüm sevinçlerimi kırık dökük olsa da, versin sana..
böylesi bir aşk ve böylesi bir aşk tanımı ancak masallarda olur zaten....ama bir şiiri masal tadında yazabilmek ancak Razının kalemiyle olur... gözlerini hüzünle kapatmaman dileğimle tebrik ediyorum arkadaşım....
naftalin tarafından 11/11/2009 8:39:28 AM zamanında düzenlenmiştir.
içimi titretti şiir..! __ aşkın ıstırap dolu rüyası döküldü gözlerden usulca.. mecnun leylasına ağladı bir mezar başında.. bir aşk ebediyete taşındı toprağın koynunda.. ___ geceme düşen bu güzel şiiri okuyarak,tüm gün peşimi bırakmayan şanssızlık düğümünü çözdüm sanırım.. şayet gözden kaçırsaydım ,büyük bir kayıp olurdu... __ tebriklerim çok.. şiirle ve şiirle..sevgilerimle..
Duygular müthiş güzeldi,gerçek sevmiş her yüreğin hissettiklerini ustaca yazmış kaleminiz...Yüreğimin sesi gibi geldi...Seslendirme yapar veya yaptırırsanız çok daha güzelleşecek sanırım..Sevgi ve tebrikler...ESRA
Harikasın Razı hocam. Tüm tebriklerimi serdim ayaklarının altına.Çiğne ki şiirde lal olan dilim açılır belki. Kelam yok bu kalemin üstüne. Şiiri aldım.Yerine selamlarımı ve dualarımı bıraktım. Yüreğinden öptüm şair. Günümün şiiridir.
Aman Allahim...Basda okurken Lelia ile Sair sanki oturmuslarda karsilikli sohbette soru-cevap gibi anladim ne güzel bir ask ne essiz sevgi dedim sonra, sonlarda yani Finalde;
Şair, küçük bir damla düşerken gözünden kendine geldi…
Elindeki çiçekleri koydu usulca toprağın koynuna ve bir bûse mezar taşının alnına…
Yandi icim okuyunca, ellerim titredi masa basinda:( Bu kadar güzel bir sevda karalar baglamis sevgili girince topraga, her karasi farkli sevdanin kimi hayatta zehir icer kimi toprakta zemzem icer askiyla.
Süperdi ..Süper ötesi günüme düsmüs dizeler mest etti beni. Yarinda görmek niyetim bu siiri..
Yüregine kalemine ve sevdaya olan saygin daim olsun.
sevgi saygilarimla degerli eser sahibi.
Nar-ı Çiçek tarafından 11/10/2009 6:05:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
ve günahından arınmak için dünyanın uğraşmasına gerek yok Lelia 'nın
çünkü o ancak cennette şairin gözlerine bakacak aşkın en saf haliyle /nasipse
/.