öylesine yaşamak bizimkisi öylesine gülmek öylesine sevmek.. mısralar öylesine . hayaller bile uyutsun yeter ilaç niyetine.. unutulur zaten sabah ayazında yol alırken bilinmeyenlere...
bilirdik doğduk madem .. yazgımız dolmalı ..öylesine bilirdik gülmeli/ki dosta .. ayıp olmamalı ..öylesine bilirdik sevmek güzel.. ama uzaktan olmalı.. öylesine olması gereken olmalı ki adab yerini bulmalı..öylesine
öylesine salınmak yollarda aynı yerlerden beslenmek şiirlerde bile açılmadan uzaklara ..klişe kelimelerin yükü altında aşrı memlekete kız vermemek misali ..uzak durmalı aşrı kıyılardan hem bilmemki Oralar çokmu uzak buralara kimse varmı bir selam yada bi merhaba .. offf neyse.. boşvermeli .. uzak gibi oralar . Öyleyse öylesine devam aynı kıyılarda.
Tutunmakda öylesine hayata doğumdan ölüme.. bağlı yaşamak pamuk ipliğine değilmiki zaten pamuk dediğin tutunamayanlarada hazır memlekette gasilhane köşelerinde..
gezmeler öylesine ..suskun şehirde çıkmadan ezberli yolların dışına ayda yılda bir şaşırmalı herseferinde üsküdar ne kadar kalabalık kız kulesi ne kadar narin birazda boğaz havası bir sonraki üsküdar gezmesine kadar yeter ne gerek bilinmeyen yerlere .. gezmelerde öyesine .. kenarlarda dolaşmak hayatı pilav üstü az dönerden keyif alma çabası gibi olduğu kadarla yetinmek ..öylesine. Öylesine sıradan Ama Kimseye kalmadan gebe................................................................................
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
öylesine şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
öylesine şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül dostu; Şiirimi okuduğunuz veya okuyacağınız için teşekkürler… Şiir yaşam biçimimizdir… ...........................................Saygı ve selamlar..
Şiirimi okuduğunuz veya okuyacağınız için teşekkürler…
Şiir yaşam biçimimizdir…
...........................................Saygı ve selamlar..