Ah Aşk ! Kaderimize sunduğun cilveler bunlar Sen çile dağıtırsın Sıkıntı kendiliğinden gelir Ve izlemek düşer bize Kara kuş sürülerinin Sürgün düşünceler gibi Akşam göçünü...
Ama ben bilirim Sıkıntının çocuğudur Kalamıştan aldığım huzur İşte bu yüzden Doğurmak isterim artık Ruhumun, Ruhu kalaysız acılarını...
Bir yalana on sigara Sis bağladı ciğersizin ciğeri Lacivert gecenin büyüsünde İçimde bir aşk celallendi İçimdeki celal, O aşk ile Cemale erdi...
/Ekim geçti Kasım başı geldi Kasımın başı Özlemle şişti.../
Alınteriyle ıslanmış sayfalardaki her satır Mendireğe dizili şimdi Gün görmemiş gözlerim Işığını Öpülmemiş dudaklarım Sesini kaybetti...
Hangi kir, Daha doğmadan Böyle lekeledi ki bizi? Bu zalim yalnızlık Günahımıza kefaret Bu hasret tutuşturacak, Hayatımıza faturaları sanki...
Biliyorum, Aşk bitti ! Gittiğin yerden Özürler yaz şimdi Mektuplar yaz ara sıra Ey ,Yar olamamış Yar Hüzünlerimden tut Gözlerimden öp beni ..!
/Sen! Dokunulmaz Karamsar sis ! Diz hasretin taşlarını üst üste.Ve benim için artık yok olanı sakla. Sakla ki; kuyruklu olsun bir bir anılarımız... /
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
LACİVERT GECEDE İHANET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
LACİVERT GECEDE İHANET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ah Aşk ! Kaderimize sunduğun cilveler bunlar Sen çile dağıtırsın Sıkıntı kendiliğinden gelir Ve izlemek düşer bize Kara kuş sürülerinin Sürgün düşünceler gibi Akşam göçünü...
ŞİİR okuttuğunuz için teşekkürler çok çok güzeldi emeğinizi kutluyor saygılar sunuyorum...sağlıcakla...
Aşk bitti !
Gittiğin yerden
Özürler yaz şimdi
Mektuplar yaz ara sıra
Ey ,Yar olamamış Yar
Hüzünlerimden tut
Gözlerimden öp beni ..!
Tebrik ederim.Duygusal ve çok güzeldi.Saygılar..