(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...............ZAMAN VE SEVMEK !............... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...............ZAMAN VE SEVMEK !............... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tek suçumuz sevmekti. Diğerleri Sevmekle Geldi................... ................................................ şimdi bütün bunları daha çok sevmek zamanı..suçumuz bunları sevmek olsun razıyız..tebrikler MasalKadın sevgiyle saygıyla..
Tek suçumuz sevmekti en yar olan, yaren olanı vatan gibi, bayrak gibi, ülkü gibi ana gibi, yar gibi.... sonrasında gelenler üstümüze biçilemez elbet bizde bu yürek oldukça
ve şair, nefis bir kaleminiz var, sizi bir hazine bulmuşçasına sevindim takibinizde olacağım.......
"Uçlarında uçurum kokan adamlar Kıyıları kurşunlanmış adalar, Ve Dizelerin urganında incelen Birer ölüm olmayı öğrendik" ısındı kainat bu nefesin hatrına, titredi Sur, yaklaştı kıyamet Türk dirildi, mehdi koktu satırlar, parmak uçları/m kırıldı bakışlar ve yakışlar
ışıkla azize
Karockedy tarafından 9/3/2009 9:43:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
HER ŞEYİNDE HER ZAMAN SEVGİ EGEMEN OLSUN. TEBRİKLERİMLE SAYGILAR Ben gerçek değilsem,yalansam diz boyu Köşe başı taşlarını aşkımıza tanık tutacaklar Aşk öykülere sığmayan suç, Herkesin çiğnedıği yasa Ben bu aşkı neyleyim, Yakında idamına karar çıkacak (ORHAN ERDOĞAN)
Orhan ERDOĞAN tarafından 8/27/2009 7:14:37 AM zamanında düzenlenmiştir.
Büyürken, Vakitsiz susuşlarda biten; Dili lâl gecelerin, Yüreğe harman Toprağa bereket Sağanağa dost çığlığı olmayı bildik
Uçlarında uçurum kokan adamlar Kıyıları kurşunlanmış adalar, Ve Dizelerin urganında incelen Birer ölüm olmayı öğrendik...
az yazdın öz yazdın şair..kocaman çınarlardan arta kalan gölgenin altında o eski heybetli günlerini arayan imparatorluğun torunlarından bir marş kalıntısıydı sanki..sanki alnımızın akını gösteriyordu karanlığa..
iman ve aşk yanyana olmalı ve her şeyi kuşatmalı..yoksa zamanın plastik tuzağında nefs ile karışıverir hemen..
Genç şairlerin kuşak çatısması denilen aslında kaotik ve soyut bir kavramı bir kenara bakıp binlerce yılın izini sürmesi de gurur verici bir şey
Sokrates'in karısına dediği gibi "bir de haklı mı olaydılar" Sevmek; almadan vermekse; vatan için, ana baba bacı kan ve iman için de almadan verir insan.. Tebrikler..
bu okuduğun en güzle şiirdi yürek güzle yürek mükemel lik abidesiydi hele bunu bir bayanın yüreğinden duymak öylesine umarsız duyuşlar kutluyorum binlerce kez kutluyorum sizi ve zamnında mekanıda elbet gerisin geriye sevdiğimiz bu koça uğurda yeniden biz yapaçağımıza inanmanızı diliyorum dediğiniz gibi ne kadar yasal olmasada bu sevda rüzgarlar fısıldaşır ançak bu kocaman sevdayla deni
40 yiğidiyle 40 milyonluk çini deviren KÜRŞAD ın ruhuyla tanrı dağında selamlaşmak dileğiyle
Sevmenin Suç olduğu bir yerde,Sevmekten Bahsedince Vatan geliyor aklıma...Göklerde dalgalanan Al bayrağım.. Sevmek deyince Şehitler geliyor aklıma hiç düşünmeden kurşunların önüne atlayan. Sevmek deyince Yar geliyor aklıma ...Bağımsın bir Vatanda Ömür boyu mutlu olan... Yürekten Tebrikler .
evet sadece sevdik... o nASIL bir imandı? karşılıksız,beklentisiz candan bağlı bir sevgi... yürek eylemi gönül vermek ve zulasında sevda saklamak...,
o sevgili ne kadar güzeldi gençti bizde çocuk sayılırdık ama sevmesini bilirdik yinede o sevgili kadar güzeldi sonsuzdu memleket vatan dendimi içimizden nehirler akardı
biz bu ülkeyi karşılıksız sevdik bir sevgiliyi birde memleketi
ikiside bize yar olmadı ama sevgimiz hiç değişmedi...
Merhabalar efendim, Güzel şiirinize naçizane, iğreti birkaç mısra ile yorum yapmak istedim. Kabul buyurursanız.
......Zamana düşen bir ışıktı sevmek. Ölüm sıcaklığında uçarı. Ve beyaz bir güvercinin kanatlarıydı, Mavi sürgünlerde yorgun düşen yüreğimiz. Biz sadece sevdik; Ama, sevgiye aşina olmayanlar hiç anlamadı! Gönlümüz ışırken , gökyüzü karardı... 24.08.2009 İ.K Ankara Dünya durdukça, sevgi ışığının yanması dileklerimle..
zakir tarafından 8/24/2009 8:02:26 AM zamanında düzenlenmiştir.
(( Yasal Değildi belki Sevmelerimiz.. Ama Satılık Hiç Değil ! )) BİR KERE YASA DIŞINA ÇIKTI MI,HER ŞEY GELİR BAŞINA... ALINIR,SATILIR,KİRALANIR.. UNUTMAYIN,YASALAR NAMUSUMUZDUR.YASADIŞILIK NAMUSSUZLUKTUR.. ANAYASAYI BİR KERE DELSEK NE OLUR DİYEN BAŞBAKANLAR GÖRDÜ BU MEMLEKET,ONDAN SONRA DA FELEKETİ OLDU,BÖLMENİN BİR YOLUNU ARIYOR,HÜKÜMET... SAYGILARIMLA..ESEN KALIN..
SEVMEK SUÇSA BEN VAZ GEÇTİM NE ZAMAN SEVMEYE ÇALIŞSAM SEVDİRMİYORLAR SEVMENİN SEVİLMENİN GERÇEK TADINI BİLMEDİKLERİ İÇİN YAZAN YÜREK VAR OLSUN SEVMENİN KARŞILIĞINI BULSUN
Tek suçumuz sevmekti. Diğerleri Sevmekle Geldi................... böyle bir sevgiye şapka çıkartılır, teşekkürler efendim, vatyan sevgimizi kamçıladınız, tebrikler, sevgi ve saygımla, selamlar...