Aşk; Biliyorum. Vecmini bulduğum an, iki süngü arasında alıp götürecekler seni. Oysa istek havenk havenk içimde...
Bir gemiydim Dalgalı saçlarında dibe vurduğum. Saklı dururdu yokluğum Kimsesizliğimin güvertesinde...
Suda halkalar gibi yayılırdı sesin O ses ki, tutulurdu ellerimle. Tutulurken ellerim Şehrayine dönerdi tüm kıyılar.
Bile bile sinerdim tuzlu kokunu üstüme Sesi kısık o kenti bırakırken geride Hüma’ nın yaralı kanadından seyrederdim dünyamızı Bileğinden kırılırdı, Eli kelepçeli her gece.
/ Mitolojiden uzanan eldin sen ............El değmemiş mahremlerime /
Şimdi, Tangonun bacaklarını kaldırdığı bu kentten Umudun dağına tırmanan tüm yollar sarp. Dağ bayır demeden Kör topal yürüyorum Sabır, büyülü bir derman İçimde sana iman Teenniler içinde pişmeye koşuyorum...
Baş harflerine secde ettiğim adam! Fakir imgelerim kuruyor dudaklarımda. Oysa sıyırmıştım düşüncelerimi H(g)ecenin doğmamış çocuklarından, Ve tüm dinlerimden arınarak...
Yeni söylemler arıyorum ruhum için Bu velüd aşkın keyfini çıkaracağım 336 ışık yılı ötede de olsan, Ömrünün hep 03:36 sında kalacağım.
/ Bir İstanbulmavisiyle öpeceksin her gece ’Var’ olmaktan ’Yar’ olmaya geçişte çıkan savaşlarımın Güllerinde saklanan solgun benzimi /
Yıllardır, İki ileri, bir geri Türk demokrasisi gibi. Bedeli öden/eme/miş aşklarım Sevdam veresiye defteri..
Şimdi, taşlı yollardan geçmiş Yıpranmış kelimelerim var Sisli ve pörsümüş bakışlarım Bir efilti kadar çığlık nefesim Yüzleşmeye muhtaç Sana muhtacım!
/Sen bunları duymalıydın Mozart- Ruhum baharı es Takvimim acıyı 9 ay geçiyor.../
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bile Bile Sindim Kokunu Üstüme..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bile Bile Sindim Kokunu Üstüme..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
soluk devrim yazıları gibi direnişin göğsünde ve yarın silineceğimi bilsende umut etmek gibidir aşk....duaların sonunda adı geçen sevgili...yüreğe sağlık...
Düşürülmüşlüğümüz kimsenin umrunda değil. Ki masallar, kendinlerine başka çağlar başka dudaklar buldu. Kaçtır zaman kendine akıyor ve ellerim üşüyor.
Beklemek oluyorsun. Oysa gidenler, gelenlerin savruk hikayelerinde başka diller kullanıyor şimdilerde. Danslar ertelendi. Ki onlar (ç)alıntı ritimlerde, dağınık adımlar kullanyorlar.
Tanrı kapıyı araladı. 'Cehenneme' hoşgeldiniz.
sesim başka yankıların gölgelerinde bak geceyi gecede işlenecek olası tüm cinayetleri üzerime alıyorum
bir kadın ıslak kirpiklerini düğümleyerek bir adamın gözlerine, tutunuyor kimsesiz beklemelerini ele vermiyor elleri gece genişliyor karanlık daraltırken düşlerini
Şimdi, taşlı yollardan geçmiş Yıpranmış kelimelerim var Sisli ve pörsümüş bakışlarım Bir efilti kadar çığlık nefesim Yüzleşmeye muhtaç Sana muhtacım! ... Yüreğinize sağlık...
geminize aldıklarınıza dikkat edin ki, siz evsahibiyken yolcu pozisyonunda kalmayın. değerini bilen insanların karşınıza çıkması dileklerimle. saygılar...
Bile bile sinerdim tuzlu kokunu üstüme Sesi kısık o kenti bırakırken geride Hüma’ nın yaralı kanadından seyrederdim dünyamızı Bileğinden kırılırdı, Eli kelepçeli her gece. Tebrik ederim. Saygılarımla.
... kıytırık bir ışık bozmasında sevişen düşler düşerken aynanın ters açısına ruhsuz bir bakış tenden geçer oysa solusa kendini aynada buharlaşacak her öpüş dudaklardan tadını almış bir kere tuz ile bandırdığı ölümler acıya ne kadarda tatlı ahh bir bilsen ne tenimden silindi koku/n ne de dilimde bitti adın sindiğin ve sığındığın bu kentte sensiz her koku tanrıya korku...
...hiç olmazsa bu sonbahar yağmur yağmasın...böylece şehirden geçen her aşk, şiir gibi koksun...
Çok güzel ustaca betimlenmiş aşk.Özellikle dizeler arasındaki geçişlerde ses düşmüyordu..ve bölümler bütünlüğünde hayran kaldım bu emeğe..yürekten kutlarım Şairi, sevgiler,selamlar.
Şimdi, Tangonun bacaklarını kaldırdığı bu kentten Umudun dağına Palandöken’ e tırmanan tüm yollar sarp. Dağ bayır demeden Kör topal yürüyorum Sabır büyülü bir derman İçimde sana iman Teenniler içinde pişmeye koşuyorum...
Yeni söylemler arıyorum ruhum için Bu velüd aşkın keyfini çıkaracağım 336 ışık yılı ötede de olsan, Ömrünün hep 03:36 sında kalacağım
/ Bir İstanbul mavisiyle öpeceksin her gece ’Var’ olmaktan ’Yar’ olmaya geçişte çıkan savaşlarımın Güllerinde saklanan solgun benzimi /
Ahh masal kadını.öldürdü bu üç kıta içimi. ne kadar içten nekadar zekice yazılmış bir şiirdi bu böyle. tam bir kadın şiiriydi..içten,duygulu,nazik ve zarif bir kadının ruh dünyasından çıkabilir ancak böyle bir şiir.
Sevgili Hilmi Yazgı.. Orada iki ileri bir geri dediğim olgu.. Türk demokrasisine benzettiğim kendi hayatımdır.. Yani Mozart sonrası kendi hayatım.. yinede tşk ederim... sevgiyle
güzeldi yine..