Ruhta bir dünya devriliyor Yazgının buyruğunda Sırasında egemen güçlerin Ve sunaklarından yurdumun Devrik sularında yelken açıyor acemi miçolar Uçsuz bucaksız Yılgın karanlığında bir miğferin...
/Geleceği gören rüzgar, Boşyere donduruyor tozlu göğsünü..!/
Can çekişlerin miğferi bu, Yayılıp uzuyor dikenli teller boyu. Yararsız bir misilleme kurnazlık, Kurtların karnı doydu bu sofradan Sürüklenen bir yaprak şimdi kahramanlık..!
Artık kimi görsen, Sarı örgüsünde ’Ben’ olacak! Oysa en az Troyalı kadınlar kadar çözmüştüm saçımı Savuşturmak için yaklaşan kötü yazgıyı.
Bu ne benim lütfum, Ne de Suçum artık!
Şimdi giderken, Sana son soluğumu Dostlarıma sonsuzluğumu bırakıyorum...
Senin olacak bıraktığım onurlu her gözyaşı. Onunla sulayacaksın Bu tok yaşamın, Niyetli her toprağını..!
Fırtınalar koparacaksın, Sana düşmanlığından yazgımın Kopartamazsan, İşte ozaman at Acıdan yıkılmış kucağından kemiklerimi.
Atamazsan, Erdeminden dik mezarıma mermerimi..!
/ Şimdi giderken , bir vefasız bırakıyorum ardımda..Sen ise ; candan bir yürek /
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sonsuzluğumu Bırakıyorum... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sonsuzluğumu Bırakıyorum... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
******************* sevgili kardeşim çok cezalısın çok... çiğ köfteler bayatladı bir ikincisi toplantıya gelmedin bunalrın dışındaki vukuatalr affedildi...
bu şiirde var olan ana tema beni çok etkiledi... alıntı olarak aldığım bölüm bana göre en can alıcı bölümdü...
işte onu o kadar çok iyi anladım ki... salyalı köpekler.... tam uymuş bu tanım... sen anladın ne dmeek istediğimi.... duruşunu şiirini ve yüreğini kutladım kardeşim sevgiler saygılar yüreğine...
Sevgili abimm..:) çiğköfteye nezamaman davet edildim de bensiz bayatladılarr bakiim ;)
ikincisi.toplantıyı hiç söylemee..dün resimlere baktım içim ezildi vallahi.:( ama konser vardıı .gitmemeye calıştım lakin olmadı.kadro eksikti.gitmek zorunda kaldım.birkaç gün öncesinden durumdan haberdar etmiştim sema ablaları lakin olmadı iştee.. başka sefere artık napalım.
yorumuna gelince..beni derinden anlamışsın abim..inan ben de seni daha dipten anladım.;) hayat ...herşeyiyle var...belki salyalı köpekler de olmalı ki, olmayanların kıymetini anlayalım...
çok teşekkür ederim samimi yorumun için... yeni şiirlerde ve mümkünse bir çiğköfte davetinde buluşmak üzere ;))
Şiir başlı başına güzeldi ancak aşkın tapıncı törenlerle kutlanmasını anlamadım acaba ilahib bir aşkmı yoksa insana olan aşkmı tapınsı törenlerle kutlanacak anlamadım doğrusu kaleminiz daim olsun
... konuş şimdi ses kadar düş geceye uzak bakışlı adamlar aşk yorgunu kelimelere dayamış kalplerini seyirlik bir intihar sevişmesi sanki oysa ölüm bu belli nesi hayal ki giderken bana kendini bırak dönmek için bir sebebin olsun sen acıttıkça içinde ki içimi yalnızlık yoldaşın olsun konuş şimdi fırtına öncesi sessizliği bekletme...
...şimdi kendini görme zamanı...ayna da değil...kendi gözlerinde...
Geceler kuşkunun mermer sarayı Geceler serçelerin aç ve sıcak karnı Emziriyorum aşkı bahanesiz sancılarımdan Ve Ben dökülüyorum dudaklarından Gözünde gül saklayanların
derler başka şairler..geceden kopmaz şiirin sesi..
Ahh Merhamet! İç çekme öyle tatlı tatlı Yok huzurlu bir mezar Çilekeş bedenimi bırakacak...
Kendi kuyunda güzelleş o zaman derler..
Ben desem ki; Yusuf benim Bu şehir aslında bir kuyu Kendi yaralarından güzelleş Diyor bana bir serçe avuntusu
Şimdi kimi görsen, Sarı örgüsünde ’Ben’ olacak! Oysa en az Troyalı kadınlar kadar çözmüştüm saçımı Savuşturmak için yaklaşan kötü yazgıyı.
bu ne cesaret.."sen" olacak
Şimdi giderken , bir vefasız bırakıyorum ardımda..Sen ise ; candan bir yürek /
istanbulda bir semt adıydı boş ver..
ses sese eklensin ses çoğalsın kubbede asılı kalsın..iyi şiir..dipten gelen dalgalarda bir den başlayıp çoğa kaç şiir alt alta..
Bu yoruma bayıldım...;) Siz varya.Siz mükemmelsiniz .. Tamamen zıt bir bakış açısıyla yazılmış bir yorum..BAşka hiç bir yorumda bukadar tebessüm konamazdı yüzüme sanırım...Gercekten çok tşk ederim..Moral oldu ince satırlarınız...;) sevgilerle...
Sonsuzluğunu bırakmışsın..