Rahmetli Babam Sevgili Gamzeli Babam , Zeki Kolsuz a ithafen....
Miting meydanlarında İçimdeki yalnız çocuk. Düş torbasında bir/az ekmek Biraz umut… Ayakları çıplak Saçları kumral Gözleri boncuk.
Bilirsin. İstemeyi bilmez bu çocuk Aldığın kitap her gece başucunda. Verdiğin son harçlık Cüzdanının hala en saklısında…
Peki Sen, Yansımasında mısın hala hayatın?
Gemilerin karaya oturdu baba! Mümkün mü yeniden başlamak şimdi…?
Güneşe açan bir penceren olmadı hiç. Hüzün sana Sen anneme aşıktın. Horos tan ç/alıntı nasihatlerin vardı Yol ıslanmasın diye, Şemsiye açanlara…
İşte bu yüzden hep hayrandım İnce saz kıvamındaki yaşantına.
Artık yoksun. Bende yeminler, sende suskun sorular Çıkrıksız kuyularda bekler bizi şimdi İnadına kavranamamış hayatlar.
Geç te olsa anladım baba. Alnındaymış yılların sayısız resmi. Gamzendeymiş yuvamızın şenliği Ve bahtının karasındanmış tırnaklarının rengi. Geçte olsa anladım...
/ Seni sızımla özlüyorum..Ne olur.Rüyalarımdan hiç gitme baba…/
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gitme Baba...! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gitme Baba...! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Miting meydanlarında İçimdeki yalnız çocuk. Düş torbasında bir/az ekmek Biraz umut… Ayakları çıplak Saçları kumral Gözleri boncuk.
*****
ahh babam..mavi boyalı o odada öldüğünde anladım seni ama söyleyemedim hiç sevdiğimi şir okudum adam gibi şiir dört başı mamaur..derdini derdimize katık eden samimi söyleyişlerine mana olduk.. saygılarımla
Gülşah hanım, Fazla söylenecek birşey yok..Hissederek okudum. Artık yoksun. Bende yeminler, sende suskun sorular Çıkrıksız kuyularda bekler bizi şimdi İnadına kavranamamış hayatlar *************************************** Bu şiirleri buralarda görmek gerçekten şans.İçten ve samimi duyğuları, şiir olarak bir akış içinde, bir bütünlükte sunabilmek şiir yazmak demektir..Ama ''ŞİİR'' Yamak..Neyse, şuanda en iyisi bu şiir.Sağlıkla kalın..
... uzak iklimlerde gülüştün hep benimle dövüştün bu dünya ikimize dar dedikçe ben varlığımı sebep saydım her dilde her dinde ve annem de ki hep seni severdi annem "ıstırap ruhu ile doğmuşum nereye gitsem sorun" çok sevmedin beni ihtimal ötesi sevdim seni ki ihmal edilmiş bir çocukluğun kahramanıydın ölürken bile yanında gözlerine bakan bir ben vardım sahi kaç yıl oldu bende sen olmayalı...
...şimdi bu dizeleri okuduğumda, ilk hissettiğim şey hissizlik oldu...kemikleştiği için olsa gerek diye düşündüm... ama sonra yorum yazmak için ekrana baktığımda, baba olmayı gördüm...
güzel bir şiir yazmışsın...baban kadar güzel bir şiir...
Hiç sevmem, şiir altlarında yorumlarda şiir paylaşmayı ama bir an dondum, düşündüm tıkandı kelimelerim.
İzninizle bir şiirimi paylaşmak istiyorum.
Ölme baba
"_sana hasret bir can varken bizi böyle bırakıp ölemezsin baba_
el açıp Allah’a yalvarmaktı suçumuz boyun eğdiğimiz varlığına kurban edilirken sevaplar hükümsüz kalıyordu gözlerime terk ettiğin acılar
gece üzerime bırakırken bakire gün doğumlarını yıldızlar kanıyordu yokluğunda
gözyaşı tohumlarını ekiyordum benliğime yanıyordu hasat zamanı gelen günahlar yalanlanıyordu doğduğum yerdeki tüm pişmanlıklar sürgün kararını vermişti ölüm melekleri
şimdi sözlerim bir gardiyan bu harabe teneşir tahtasında ve ben sadece sana sarılıyorum baba "
Geç te olsa anladım baba. Alnındaymış yılların sayısız resmi. Gamzendeymiş yuvamızın şenliği Ve bahtının karasındanmış tırnaklarının rengi. Geçte olsa anladım...
/ Seni sızımla özlüyorum..Ne olur.Rüyalarımdan hiç gitme baba…/
Kutluyorum güzeldi dizeleriniz. Saygı ve selamlarımla.
Artık yoksun. Bende yeminler, sende suskun sorular Çıkrıksız kuyularda bekler bizi şimdi İnadına kavranamamış hayatlar.
Geç te olsa anladım baba. Alnındaymış yılların sayısız resmi. Gamzendeymiş yuvamızın şenliği Ve bahtının karasındanmış tırnaklarının rengi. Geçte olsa anladım...
/ Seni sızımla özlüyorum..Ne olur.Rüyalarımdan hiç gitme baba…/ ........................................... SUSKULARIMI BIRAKIYORUM ŞAİR DERİNLİĞİNİ ANLAYACAKTIR
Ağlatmamışsanda gözlerimizi doldurdun, yürekler dolusu Gülşah hanım. Ne kadar içten ne kadar içli bir şiirdi, ve baba özlemiydi? Yüreğimizı çırpındırdın. Kalemin daim yüreğin hep coşar olsun, ve hatta Allah razı olsun. Güzel yüreğine selam, sevgi ve saygı sunuyorum. Sağolasın.
en duyulmak istediğim anlardayım...
duyuyormusun...