güneşi kaybeden beden ay ışığına teslim üzerime düşen huzme sırıtıyor! şerefsiz erkek edasında
sürek avına çıkmış gibi onurunu yorgan altına satan pos bıyıklı ucubeler iman tahtama çivili umudum güneşe hasret
sivri uçlu bir bıçak saplı bağrımın ol orta yerinde bilirim! ciğeri beş para etmezedir serzenişim ki… hep içime çağlar çığlığım
şimdi anamın rahmine dönüp kaysam yine döl yolundan sarılsam ek memesinin uçlarına ütopik sarhoşluğun zincirine vurulup sonra yine zemheri ayazında dibe çakılsam ne gam!
bir nefes tanrım sadece bir nefes atma sürüngenler tapınağına özümü bak araftayım tut ellerimi kurtar
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Avuntu Yağmuru şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Avuntu Yağmuru şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bilirsiniz bazı şeylerin telafisi olmaz. Yaydan çıkan ok gibi, dilden çıkan söz gibi... Ama bazı şeyler de biraz olsun avutur bizi. Umut gibi, ümit gibi, inanç gibi ve bilirsiniz acılara gark ederiz çoğu zaman sessizce ve biliriz az biraz "avuntu yağmuru" iyi gelecektir hem geçmişe hem de geleceğe... ve biz her ikisinde de varız. Ne çok şiirdi sevgili şair, tebrikler saygılarımla.
yıahhh almışsın pırpırını ,şimdi kayıp gitsem döl yoluna ve yeniden doğsam ,annemin sütüyle büyüsem ve yeniden bir başka ,zamanın gölgeleri kırık ve eğriydi..
bir nefes tanrım sadece bir nefes atma sürüngenler tapınağına özümü bak araftayım tut ellerimi kurtar ........................ dünyevi baş kaldırıcılığın anaforuna tutulmuştur bir kere! ...tebrikler Deren...
insanın tüylerini diken diken eden cinsten hafızama kazıdım, yürekli kızın dev eserini şiir gibi şiirdi sanat kokuyordu her tarafı güzellik anlam kokuyordu sevgiler bırakıyorum, o sağlam ve cesur yüreğine
kutluyorum
Müsadenizle tarafından 11/15/2009 3:46:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
köşe başının eğreti ışığında duaya çöküyorum ah bir gülümseyen çıksa anaforuma el uzatıp sıcağına sarsa ***************** güne gün gibi garip gri bir şiir düşmüş kendisini sonuna kadar okutmayı başaran hayatın gerçeklerinden kesitler sunan güzel bir anlatım deren'e ne mutlu başarıları daimi olsun inş.
şimdi anamın rahmine dönüp kaysam yine döl yolundan sarılsam ek memesinin uçlarına ütopik sarhoşluğun zincirine vurulup sonra yine zemheri ayazında dibe çakılsam ne gam! ÇOK ETKİEYİCİYDİ.
"bir nefes tanrım sadece bir nefes atma sürüngenler tapınağına özümü bak araftayım tut ellerimi kurtar" işte burası beni çok etkiledi. Hepimizin sıkıntılı anlarımızda yürğimizden geçen duaları en güzel siz ifade etmişsiniz.bu duygulu şiirinizden dolayı tebrik ediyor, sayfanızla tanıştığımdan dolayı mutluluklarımı bildiriyorumsevgiler, saygılar...
bir nefes tanrım sadece bir nefes atma sürüngenler tapınağına özümü bak araftayım tut ellerimi kurtar
şimdiye kadar olması gereken olmuş geç kalınmış olsada..şiirlerinize söylecek söz yok..hepsi harikalar,yüreğe her okuyuşta yeniden,yeniden akan,yüreği kuşatan şiirler....hak ettiği yerde olmasını görmek çok güzeldi...sevgimle
şimdi anamın rahmine dönüp kaysam yine döl yolundan sarılsam ek memesinin uçlarına ütopik sarhoşluğun zincirine vurulup sonra yine zemheri ayazında dibe çakılsam ne gam!
bir nefes tanrım sadece bir nefes atma sürüngenler tapınağına özümü bak araftayım tut ellerimi kurtar
Teşekürler okuttugunuz gönlünüzden gönlümüze kavuştu ALLAH a emanet selamlar............
çarpık sokakların diz boyu çamurunda poyraz esiyor üşüyorum! değilim oysa uçkuru çözük it peşinde koşan yosma!
Şiire ne çok şey katmış bu dizeler! Benim anlayışıma göre, "ŞİİR" her zaman içinde bir duruşu, bir ilkeyi de sergilemelidir... İşte bunun için çok yakışmış şiire bu dizeler. Tebriklerimle.
bozguna uğramış, talan edilmiş köyleri mesken edinirken ayaklarım anadan doğma üryan ortalıkta geziniyor aklım deliliğe soyunup zebaniler iblise haber salıp yolumu gözlerken arafta sözü kesiliyor sazsız, zurnasız yüreğimde kopan tüm ayinlerin
-nereye gidersem gideyim karanlık basıyor- -nereye dönersem döneyim yalnızlık bakıyor-
... ...
Canım benim bir şiirimden alıntı yaparak eşlik etmek istedim bu harika şiirine...hakettiği yerde şiir...hele ki seni bu anasayfada ve bu başarıyla görmek beni çok çoook mutlu etti bilesin...
yüreğine ve emeğine sağlık...başarılarının devamını diliyor ve sevgilerimi gönderiyorum...
Gerçek anlamda şiir gibi şiir okumak demek bu olmalı sevgili şairim. Gecenin poyrazında dolaşırken hiç birimiz bir yosam değiliz. ama uçkuruna düşkün pos bıyıklar, sakallılar, sakalsızlar, karanlığın içinde görünen bedenleri hep kendileri gibi sanırlar ve gecenin koynunda hem düşleri, hem onuru, hem gururu hem insanlığı yok etmek için sıraya girerler.
Ana rahmine döl olarak girip yok olmak yerine, yeni bebler açar kirelnemiş dünyaya gözünü. Şeref denen sözcügün anlamı şerefsiz olarak çınlar artık kulaklarda inanın.
İçine düştüğümüz karanlıktan kurtarabilecek bir güç aramak yetmz sevgili şairim biz kendimizde oluşturmalıyız o gücü.
Güne yakışan bir şiirdi. Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize
Yeşim Deren şiir'i farklı bir tarzdır,değişik bir ekol dur, öyle her babayiğin harcı değildir,onu yorumlamak,onu anlamak yürek ister,cesaret ister,onu okumak ,ateşle suyun dansıdır şiirleri ; harbidir,merttir,tavizi ve eyvallahı yoktur korkaklara,düzenbazlara ez cümle kendisi nasılsa şiiride kendisi gibidir. cesur yüreğine , erişilmez kalemine saygım ve selamlarımla. Aykırı Ozan.
oy oy oy işte bu.Hanidir bekliyordum.Ve nihayet pırlanta farkettirdi farklılığını.Gecenin bu geç saatinde sevgili yeşimin ve şiirinin hakettiği yerde olması beni son derece duygulandıedı ve de mutlandırdı.Onu bir şair olarak övmek benim haddime düşmez ama elbette bu güzel sitenin değerli experleri bunun için geçbile kaldılar diye düşünüyorum.Zira Yeşim Deren şiirleri öyle geçiştirilecek türden değil.Eyyam yapmıyorum.Belkide yüzlerce sitede onbinlerce insan amatör bir ruhla şiir yazma teşebbüsünde bulunuyor ama bunların içinde ancak yüzlercesi bunun üstesinden gelebiliyor.İşte yeşim Deren bu yüzlercenin içinde önde gelenlerden biridir zannımca.Elbette Diğer şair dostlarım beni yanlış anlamıyacaklardır.Zira edebiyat defterinde birbirinden değerli şairler var.Ama Bu genç şairi sadece ben değil sanırım onlarda bu başarısından dolayı takdir etmektedirler ki sayfası birbirinden güzel övgülerle doluptaşıyor.
bir nefes tanrım sadece bir nefes atma sürüngenler tapınağına özümü bak araftayım tut ellerimi kurtar
bir nefes tanrım sadece bir nefes atma sürüngenler tapınağına özümü bak araftayım tut ellerimi kurtar ÇOK GÜZEL SEÇİYE YAKIŞMIŞ BU ESER YÜREĞİNİZE SAGLIK KALEMİNİZ DAİM OLSUN SAYGILARIMLA ZARALICAN
yeni bilenmiş bir hançer tavında şiir ,öylesine işlediki yüreğime yorum mu yapılır;bunca çelişkileri ap açık ayan beyan ,yorumlayan şair'e ve şiir'e ancak yüreğine ve erişilmez kalemine sağlık dileklerimle. Aykırı Ozan.
şair bilir aslında yolu yordamı, tünelin ucundaki ışık ne kadar cılız olsa da görür çıkabilecek en küçük alanı.. buna karşın bazen de arafın ne büyük öğretici olduğunu çözer kendi sığınağında, sonrasını okuyucusuna bırakır..
nefes içinde şairim, yeter ki yol ver.. içten tebriklerimle,
bir nefes tanrım sadece bir nefes atma sürüngenler tapınağına özümü bak araftayım tut ellerimi kurtar
okumaya başladığınızda sonuna kadar merak içinde kaldığınız bir şiirdi.acama devamı dizede ne var? çok beğendim ben.tebrikler.yüreğinize bereket. ve tabii ki final favorimdi.
yürek dliniz şiir şiir çaglamış yeşim hanımcım dualarımızı hep araftaymış gibi yapmazmıyız tüm dualarınız kabul olsun muhteşem bir şiir okudum yüregin kalemin var olsun sevgili arkadaşım yüregimden beyaz bir gül size ve güzel şiirinize sevgileirmle hülya
Sen araflarda gezin duan kabul değil nasıl olsa sokaklar çamur çok daha üşürsün şiir mutsuz şiir umutsuz vurgular ince ve yaralayıci hadi kolay gelsin sen kaç şiir böyle yazarsın bilemem demekki yazdırıyor kader kadere deki ne olur sanada bir damla su damıtsa kainat okadar cimrimiki kutluyorum emeğini biz şiiri koşturuyoruz oysa sen hayatı irdeliyorsun yorumum dostça emeğin saygıya övgü hadi hoş kal .
bir nefes tanrım sadece bir nefes atma sürüngenler tapınağına özümü bak araftayım tut ellerimi kurtar şiir o kadar etkileyici insanı başka iklimlere götürüyor işte bu derim ben şiire,emeğine yüreğine sağlık her zaman uğur böceklerimi taktım ben şimdiden yüreğine,sevgilerimle...
şimdi anamın rahmine dönüp kaysam yine döl yolundan sarılsam ek memesinin uçlarına ütopik sarhoşluğun zincirine vurulup sonra yine zemheri ayazında dibe çakılsam ne gam!
bir nefes tanrım sadece bir nefes atma sürüngenler tapınağına özümü bak araftayım tut ellerimi kurtar OKUDUĞUM EN GÜZEL,EN İÇTEN ŞİİRDİ KUTLARIM SİZİ.