Hüznüme yağıyor İstanbul Yaramaz çocuklar ıslatıp kaçıyor penceremi Sandalyede bir ben, bir de… Orası şaire kalsın yağmur bu konuşur mu?
Şehir ışıklarını pusa gömmüş alıngan bu gün Hey gökyüzü topla git çocuklarını Toprak mutlu biliyorum, olsun Gözlerime karışmasın sağanaklar Alaca bir yaz koşar bedenimde yarısı serin yarısı sıcak.
Namazgâh taşları yıkandı içinde nice tinle Öylece baktım esen rüzgâra deli damlalara Kendimde yıkandı gözbebeklerim Durma yağ yağabildiğin kadar Hüznümden de az biraz al…
Alnım saçlarıma küs bu ara Dökülemedi yağmurun avazlarıyla Yanık bir düştür sevmişlik karıştı kırmızısiyaha Avut şimdi avutabilirsen çek bir nefese cigara Sırf bulut olsun diye yaktım dumanı dudağıma…
Hangi yolun sapağıdır sözler Kıvrılır patika yollara düşer Özlem aynası kendine dönük sırlı âlem Tel tel oldu sözümde ıslak kelimeler Yaz gelir kurur belki elemli yerler.
Bir kolum Porsuk bir kolum Marmara Değmeyin içimdeki yağmura Matruşka bebeklerim uyuyor iç içe Katmerli bir yağmur var bu gece içimde Güneşle yakalambaç oynasam gelirim belki kendime…
18.05.07 Saat.20:40
Namazgâh:İstanbul Çamlıca da bir mezarlık adı. Yakalambaç: Bir çocuk oyunu. Matruşka: Rus’ya ya özel içe geçen hediyelik 5-7 li bebekler.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜNEŞLE YAKALAMBAÇ… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜNEŞLE YAKALAMBAÇ… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güzel şiir leri kim okumaz ki sevgili neslihan hanım tebrıklerimle çok güzel di takipte olduğumu unutmayın :) gerçekten şiirlerinizi severek okuyorum sevgilerimle...
Sevgili Dostlar öyle güzel ve değerli duygularla yorum yapmışsınız ki içten teşekkürlerim ve sevgilerim gelsin sizlere... Şiiireısmarladım sizleri... Sevgilerimi bırakarak yüreklerenize...
Neslihan YAZICILAR tarafından 5/20/2007 2:59:28 PM zamanında düzenlenmiştir.
Güzel bir şiir. Herşeyiyle. Salt imgesel zenginliği değil, Bir kere iyi kurgulanmış. Ve en önemlisi dağarcık zengini. Ondan da önemlisi bir sözcük var. Türkçe'ye şair tarafından kazandırılmış olduğu belli:yakalambaç.
Bu başlı başına bir iş. Diline sözcük kazandıran kaç yazar, kaç şair var ülkede. Ve kazandırılan sözcük ki, şıp anlaşılıyor. Tek kelime ile "Bravo!" Ellerin dert görmesin şair...
Hangi yolun sapağıdır sözler Kıvrılır patika yollara düşer Özlem aynası kendine dönük sırlı âlem Tel tel oldu sözümde ıslak kelimeler Yaz gelir kurur belki elemli yerler
bir ölü kaç kere yıkanır bilmiyorum, belki yağmurunda bu şehrin - ayakta dikili duran mezar taşları durmadan duş alır. yoksa yakışmaz mı ölüye duş almak, üşümek yakışır ama değil mi. bu şiirde üşüdüm kendime geldim dışarıda şimdi gök gürültüsü, mezardakiler için üşüdüm
onlyyou tarafından 5/20/2007 2:52:44 AM zamanında düzenlenmiştir.
Hangi yolun sapağıdır sözler Kıvrılır patika yollara düşer Özlem aynası kendine dönük sırlı âlem Tel tel oldu sözümde ıslak kelimeler Yaz gelir kurur belki elemli yerler.
Bir kolum Porsuk bir kolum Marmara Değmeyin içimdeki yağmura Matruşka bebeklerim uyuyor iç içe Katmerli bir yağmur var bu gece içimde Güneşle yakalambaç oynasam gelirim belki kendime…
Bir kolum Porsuk bir kolum Marmara Değmeyin içimdeki yağmura Matruşka bebeklerim uyuyor iç içe Katmerli bir yağmur var bu gece içimde Güneşle yakalambaç oynasam gelirim belki kendime…
Keyifle okudum sevgili dostum nefis bir şiirdi gerçekten hani şiir tadında bir şiir derler ya aynen öyle bir şiir işte.. Unutma her yağmurun arkasında yedi renk gökkuşağı merhaba der insana sen sekizinci renge sahipsen o yağmur çok daha değerli olur.. Yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle...
çok güzeldi...yürekten kutluYorum
Sevgimle