gözlerin gözüme değdiğinde kimsesiz çocuklar geliyor aklıma, eli yüzü kirden pastan kapkara... ama hayat dolu gözleri, alabildiğine parlak, yaşam dolu... onların gözlerindeki ışığı, benim kapkara yüzümü görüyorum gözlerinde... gözlerim gözlerinden alıyor yaşama sevincini, gözlerin ışık oluveriyor... gözlerin gözlerimde parıldamaya başlıyor sonra... bense, kimsesiz bir sokak çocuğu oluveriyorum, ellerini uzatmış yardım istercesine hayat dileniyorum senden... sessiz ve en derin bir yerlerden gözlerine fısıldıyorum adeta "ne olur biraz daha ne olur kaçırma bakışlarını..." bir ekmek parası bir okul harçlığı "sevdiğinin hatrı için" alınmış bir mendil oluyor gözlerinle konuşmak keşke gözlerin gitmese gözlerimin olmadığı yerlere... keşke her gece karnı tok uykuya dalsa sokak çocuğu bakışlarım ... ... Allah rızası için bir ömür...benimle...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sokak çocuğu bakışlarım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sokak çocuğu bakışlarım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BU GÜZEL ŞİİR İÇİN BASİT BİR TEŞEKKÜR YETMEZ BU ŞİİR İÇİN FAZLA DEĞİL SOKAĞIN TAVANI KADAR TEŞEKKÜRLER KALEMİNİZ DAİM OLSUN YÜREĞİNİZ ŞİİRLE YORULSUN
Söylicek çok sözüm vardı ya yarim yamalı kaldı neler neler ummustum hayatan elimde ne kaldı küçükken neler istedim büyüyünce yapmak için şimdi elimde yarısı yaşanmış dertli ömür kaldı
yazan yüreği kutlamak gerek
saygılar...