ıssız bir gecenin kucağında sızıyor yalnızlık iliklerime sağnak sağanak... kimsesiz yağmurlara tutluyor gözlerim, yetim kalmış damlalrın anlamsız coşkusu eşliğinde... ıslak adımlarla boğulmuş taş merdivenler gibi, damarlarımda hissediyorum çisil çisil yağan yalnızlığı... cüzzamlı ışıklar sızıyor, hayalin isli perdelerinde gezinen uykuyla her zamanki savaşımın tam ortasında dimdik duran muzaffer gözlerime... kimin olduğunu bilmediğim bir sensizlik adımlıyor koridorları bir uçtan bir uca... terli evuçlarımda can buluyor yağmuru emziren bulutlar... kalemim her zamankinden daha çirkin makyajlıyor defterimi... martılar... onlar da yağmura eşlik ediyorlar çığlıklarıyla sabaha beş kala sönüyor bende ışıklar, ama içimin dalgakıranlarında hep bir fener, yanıp sönmekle harcıyor nefeslerimi... sislere kaplıp kaybolmasın diye bana çıkacak yollar, salıveriyorum sana biriktirdiğim ışıkları, ve güneşdünyaya göz kırpıyor sahilin bir ucundan... belki yağmurla gelir demir atarsın diye kıyılarıma bekliyor martılar, ben... ...bekliyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
dalgakıran şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
dalgakıran şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sislere kaplıp kaybolmasın diye bana çıkacak yollar, salıveriyorum sana biriktirdiğim ışıkları, ve güneş dünyaya göz kırpıyor sahilin bir ucundan... belki yağmurla gelir demir atarsın diye kıyılarıma bekliyor martılar, ben... ...bekliyorum...
Umutlarınız hiç tükenmesin. Tebrik ederim. Güzel bir şiirdi. Saygı ve selamlarımla.
bana çıkacak yollar,
salıveriyorum
sana biriktirdiğim ışıkları,
ve güneş dünyaya göz kırpıyor
sahilin bir ucundan...
belki yağmurla gelir
demir atarsın diye kıyılarıma
bekliyor martılar,
ben...
...bekliyorum...
Umutlarınız hiç tükenmesin. Tebrik ederim.
Güzel bir şiirdi. Saygı ve selamlarımla.