dur desem, durur mu dünya bilmiyorum? güneşe gel desem kabul eder mi? nil nehri yıkar mı gözyaşında boğulmuş kan revan içinde çocukluğumun hayallerini? kalemlerim olacaktı rengarenk... üzerime bombalara kusan gökyüzüne "barış" diye yazacaktım mutluluğun adını... ölmüş babam tutup ellerimden büyüklerin bu kan kokan dünyasında büyüklerin olmadığı yerlere götürecekti beni karşımda masmavibir göl olacaktı yakamozlarını taşlarla rahatsız ettiğğim küçücük gölgemi dev gibi namlusuna hedef seçen "insan" icadı bu tank değil... ne yaptım ki ben anneme sımsıkı sarılmaktan başka? ya babam? getirdiği ekmekler onların sofrasından mı çalındı sanki? ağladığımı görmesin kimseler diye mi bağladınız gözlerimi? korkmayın, kendi çocukalrından başka çocuk yoktur onlar için dünyada... gözlerim çölleri denizlere de çevirse görmezler kendi çocukalrının şımarık gözyaşalrından başkasını... hangi lisanı konuşuyor elinizdeki silah söyleyin de bekletmesin artık utanmayı bilmeyen yüzlerinizi görmekten utanıyorum artık!!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ben bir şavaş çocuğu... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ben bir şavaş çocuğu... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İNCE ÇİZGİLERDE ÖRÜLMÜŞ SATIRLAR OKUDUM VAROLSUN KALEMİNİZ
SAYGIYLA...