_ağladım, gözlerimden döküldü bir kanlı yaş durmadım, istesem de, yürüdüm yavaş yavaş. kalbimle iradem arasında bir şavaş: git demek mi zor, git deyince gitmek mi?
gel ey kanlı bahar, al elimden vuslatın güllerini gel ey deli rüzgar, öebek öebek savur, at küllerimi bir eylül akşamı bıraktın ellerimi tut demek mi zor, tut deyince gitmek mi?
_seninim gitsem de, dünyanın neresine ruhum senin, kapılsa da ayrılığın sisine son bir sıcak busenin sesini nefesime kat demek mi zor, kat deyince gitmek mi?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ikilem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ikilem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yardan ayrı geçen ömür zay olmuş demektir. eğer nefes alıyorsa beden yar da olmalır. ayrılıkların seven insanlardan uzak olması ümidiyle... yüreğinize sağlık.
_ağladım, gözlerimden döküldü bir kanlı yaş durmadım, istesem de, yürüdüm yavaş yavaş. kalbimle iradem arasında bir şavaş: git demek mi zor, git deyince gitmek mi?
Çok zor bir ikelemi, çok hoş duygularla yansıtmışsınız efendim. Ellerinize, yüreğinize sağlık. Saygılar...