(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
koy gecemde bakışların ay olsun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
koy gecemde bakışların ay olsun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hakan Bey, bilmiyorum hiç futbol, daha ziyade futbolda müdafaa oynadınız mı? Fanatik tarafdarların bazen tribünden şöyle bir talebi gelir defans oyuncusuna: Vur, kemik sesi gelsin!
Bu şiirden "kemik sesi" geliyor, desem, biliyorum ki haddimi aşmış olacağım. Çünkü şiirinizin içinde muhatabınızın zerafeti görülmese de, tahmin edilebiliyor, ne ona, ne size kabalık etmek istemem.
sere serpe kış tadından ayazım, kırağıdan yaman çıktı, beyazım. huzurunda kor sıcaktan niyâzım, selâm hakkı koruyanın Hay olsun! koy gecemde, bakışların ay olsun!
âcze duru onmaz derdim gecesi, can ezgisi mısra mısra hecesi, başaklardan gün tutarken nicesi, bas bağrına, şefkâtinden pay olsun! koy gecemde, bakışların ay olsun!
Değerli kalem ....Yüreğine sağlık..Saygılarımla...
Bu şiirden "kemik sesi" geliyor, desem, biliyorum ki haddimi aşmış olacağım. Çünkü şiirinizin içinde muhatabınızın zerafeti görülmese de, tahmin edilebiliyor, ne ona, ne size kabalık etmek istemem.
Başarılarınızın devamı dileğiyle...
Aydın Bayrakdar