Bakışlarının arkasında gözlerim... Bir perde var dudaklarını örten... Kelimelerin dans etmekte.. Ellerinin dokunuşu bile farklı bu kez.. Sanki daha bir merhamet var tutuşunda.. Avuçların terlemekte.. Gözlerinde ayrı bir hüzün esmekte..
Düşüncelerle boğuşmaktayım Acabalar beynimde dört dönmekte.. Oysa yüreklerimizdeydi emanetimiz.. Bir yemin, bir söz .. Semadaydı şahitlerimiz..
Yıldızlar mı kabullenmedi? Yoksa şu çiseleyen yağmur mu? Dalgalara bırakmamış mıydık dertleri? Geçmişi köpüklerine katmamış mıydık?
Söylesene, deniz mi duruldu? Yüreğin mi burkuldu?
Ey gözlerinin esiri olduğum yar.. Nedendir bu gözyaşı?
Ve işte gözlerimdesin..
En derinlere doğru akmakta nehrin Kelimeler teker teker dökülüyor dudaklarından..
.............
“BİTMELİ”
Gözlerim avuçlarındaki ellerimde.. Dudaklarım kilitli.. Kalbim daha bir yanıyor.. Kor alevler içindeyim.. Kulaklarımda tek bir kelime..
Yalnızlığın resmi çiziliyor Kara kalemimden.. Ne zaman ak oldun ki ömrüm?
Sus diyor dilim..
Yüreğim kanlarını akıtmakta....
Çek ellerini yavaşça..bırak son olsun işittiğin...
Bırak,bak hadi gözlerine son kez... Kazı beynine o gözleri..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..."AyRıLıĞıN"... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..."AyRıLıĞıN"... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir susuşluk hüzün bazen dile gelen çoğu kelimeden daha etkilidir. susmanız o denli etkili olmuş olmalı bence kelimeler anlamını yitirmemiştir. sevgilerle...
Gönül sevgiye kırılmasın.Gitsin değer bilmiyorsa,gitsin taşıyamıyorsa,gitsin yüreği darsa.Tebrik ederim harika dizelerdi.Selam ve sevgilerimle.Puanım yine tam.
sana her ''seni seviyorum'' deyişimde bana -bana ne,ben aşktan anlamam- diyorsun ya beni anlamıyorsun ya..
gün gelir anlarsın beni..sessiz bir ah çekersin o sahipsiz mezarıma gözyaşını dökersin gün gelir anlarsın beni,anladıkça ağlarsın kabrime bir gül dikersin,ağladıkça anlarsın
...
BİTME(ME)Lİ
Sus diyor dilim..
Yüreğim kanlarını akıtmakta....
Çek ellerini yavaşça..bırak son olsun işittiğin...
Bırak,bak hadi gözlerine son kez... Kazı beynine o gözleri..
DEĞERLİ KARDEŞİMDEN ÇOK ÇOK HOŞ DİZELER OKUDUM.AŞKI,SEVGİYİ UMUDU VE ACIYI YÜREĞİNDE BİTEVİYE BİR ENERJİYE DÖNÜŞTÜREN VE İNCİ TANELERİ MİSALİ KALEMİYLE BİLLURLAŞTIRAN YÜREĞE SELAM OLSUN