Bir elimde bir kadeh şarap, Dudaklarımda zehrin, Sigaramdan usul usul uçuyor, Aynadaki boş siluetine....
Dokunsam mı parmak uçlarımla Yüreğinin en mahrem yerlerine?
Yok hayır korkuyorum ,ya kaybolursan Ya yine gidersen gözlerimin önünden...
Bu deli yangın nasıl geçer sanıyorsun Boş duvarlara söverek mi? Yokluğunun şarabını Şişenin dibi görünene kadar içerek mi? Söyle! Hangi sevda bastırır içimdeki sancını? Hangi ten avutur bedenimin yangınını? Hangi vuslat dindirir hasretimi?
Söyle, çıkmazdayım...
Kaldırım taşlarına uzanmış, Bize dair tüm hayallerim. Yosmaların altında ezilir olmuş düşlerim, Battıkça batar çamura bedenim.
Gecenin kırmızı çarşaflara boyanan yüzü Simsiyah bir matem,saçlarım kadar kara Ellerimde dünden kalma umudum Ben yine aynı sabaha uyanmakta... Ve sen , Boş duvarda yüzüme gülümsemekte...
Ne acı... Halbuki doğan güne göğsünde varabilecekken, Sen yine sitemlerinle avut, Alnıma yapışmış kömür karası yazgıyı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARA YAZGIM.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARA YAZGIM.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
''Elif'' gibi yalnızım, Ne ''esre''m var, ne ''ötre''m. Ne beni durduran bir ''cezm''im Nede bana ben katan bir ''şedde''m var. Ne elimi tutan bir harf, Ne anlam katan bir harekem... Kalakaldım sayfalar ortasında. İşte ben gibi, sen gibi... Bir okuyan bekledim, Bir hıfzeden belki... Gölgesini istedim bir dostun ''med'' gibi... Sız......ım ''Elif'' sızısı...
Gecenin kırmızı çarşaflara boyanan yüzü Simsiyah bir matem,saçlarım kadar kara Ellerimde dünden kalma umudum Ben yine aynı sabaha uyanmakta... Ve sen , Boş duvarda yüzüme gülümsemekte...
Ustaca dizeler okudum şair, kutluyorum yürekten...sevgilerimle...
Halbuki doğan güne göğsünde varabilecekken,
Sen yine sitemlerinle avut,
Alnıma yapışmış kömür karası yazgıyı...
Tebrik ederim. Yine çok güzel bir şiirdi.
Saygı ve selamalrımla.