Bu son gözyaşım Senin adınla başlayan sevgili… Şimdilerde buna sevgili demenin ne anlamı var kimbilir..
Yüreğimde büyük bir yara Sancılanır durur.. Göremediğin bir sevda Büyür içimde. Okyanuslar bile dar geldi Senin mekanına.. Ne bülbül anladı halden,ne gül.. Öyle mahremimdi Sana olan sevda Ne dile döktüm bülbül misali Ne gül misali dikenlerime katlandın Dertler deryasına bırakıp gittin Ne duydun feryatlarımı Ne gün geldi sarmaya geldin Sadece uzaktan izledin Çırpınışlarımı Sessiz figanlarımı Ne çare… Ben seni yürekli bir sevgiyle sevdim Bir kez olsun dokunamadın Yüreğimin inci tanesine Sözlerin asılı kaldı dudaklarımda Gözlerin rüyalarımın perdesi Yüreğin Sevgili Yüreğin çoktan gitmiş Mesken tutmuştum halbuki Nerden bilirdim sevgili Ben seni yalansız bir sevgiyle sevdim Şimdi gönlünü başkaları sarmış.. Bir zamanlar ömrümün aynası olan gözlerin Şimdilerde başkalarının gözlerinde En sahte anlamlara tutulmuş Diyorum ne de çabuk unutulmuş Meğer ki unutulurmuş Ben neden kanarım her an Sevgili Benim neden gecelerim zifiri Benim neden yüreğim nasırlı Kolay mıydı bu kadar Ne de çabuk parlattın yüreğinin pasını Emanetim sendedir Sevgili Şimdi sar harabe yüreğini…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SESSİZ SİTEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SESSİZ SİTEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Diyorum ne de çabuk unutulmuş Meğer ki unutulurmuş Ben neden kanarım her an Sevgili Benim neden gecelerim zifiri Benim neden yüreğim nasırlı Kolay mıydı bu kadar Ne de çabuk parlattın yüreğinin pasını Emanetim sendedir Sevgili Şimdi sar harabe yüreğini…
En sesli çığlıkLar duyulmuyor, Ne sevdaya yar oluyor sevgiLi, Ne yalnızlığa vusLat... Aşk neden hep böyLe acı, Neden hep böyle bekleyiş, Bende anlayamadım haLa...
say ki şafaklar pörsülü Kibele yağmur doğurmuş say ki dostluk cansız ölü hasretin boynumu vurmuş
boynumu vurmuş hasretin şeriat kanunlarıyla
...
yahut,
üzerime çevrilmiş bütün gözler umutlar bende
onlar için hayata bir başlangıç olmuşum suda yelken gökyüzünde kırlangıç olmuşum sanki maviliklerde hazineler bulmuşum düşünce denizlerindeki dalgıç olmuşum
koş Aydınlığın Oğlu koş umut sende,görkem sende seherli sevdalar sende
...
ve
değişen hiçbir şey yok herşey gittiğin gibi gel ne zaman istersen yolları biliyorsun
küsmedim sana zaten korkma gel hesap sormam gel ne zaman istersen adresi biliyorsun
ben bile hep aynı ben aynı düşlere tutkun gel ne zaman istersen ismimi biliyorsun
şair, yanmışsın yanmışsın da eee bizi niye yakıyorsun..kederlere boğdun odamı.. çok güzel bir yürek sesi daha okudum sayende. tebrik ve saygılarımla.. sağlıcakla kalınız..
Kolay mıydı bu kadar
Ne de çabuk parlattın yüreğinin pasını
Emanetim sendedir Sevgili
Şimdi sar harabe yüreğini…
İçim acısdı okurken,çok duygulandım.Harika duygular ve ifadeler.Tebrik ederim ,dilerim tüm ayrılıklar sadece dizelerde kalır,selamlarımla.Puanım tam.