Dokunma bana Kirlenmesin masum ellerin Karaya boyanmış bedenim Uzak dur Bakma gözlerime Çoktan vurgunu yedi Artık maviliklere hasret Karalar bağladı mercan gözlerim Satılık aşklarda şimdi yüreğim Kaldım ummanlarda Dost sandım Her uzanan eli Hisseden yüreği Yanıldım Yıprandım Virane bir şehir kaldı yerle bir Enkazlar içinde bedenim Ne mahrem kaldı ne masumiyet Sevme beni Muhtaç olduğum sevdayı Bindirme omuzlarıma Artık hal kalmadı ki bende Oysa ne çok isterdim Huzur dolu bir yuvayı Umutla bakan gözleri Yoruldum artık Git benden Bakma artık gözlerime Git artık ... Git........
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİT BENDEN!!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİT BENDEN!!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dokunma bana Kirlenmesin masum ellerin Karaya boyanmış bedenim Uzak dur Bakma gözlerime Çoktan vurgunu yedi Artık maviliklere hasret Karalar bağladı mercan gözlerim Satılık aşklarda şimdi yüreğim Kaldım ummanlarda Dost sandım Her uzanan eli Hisseden yüreği Yanıldım Yıprandım Virane bir şehir kaldı yerle bir Enkazlar içinde bedenim Ne mahrem kaldı ne masumiyet Sevme beni Muhtaç olduğum sevdayı Bindirme omuzlarıma Artık hal kalmadı ki bende Oysa ne çok isterdim Huzur dolu bir yuvayı Umutla bakan gözleri Yoruldum artık Git benden Bakma artık gözlerime Git artık ... Git........ kutlarım gökkuşağı tadında bir solukta okudu Yasemin cici bakın bu güzel şiirleri yazan yüreğe sevgiler...............
Simsiyah hayata konulan bembeyaz bir nokta misali bir şiir okudum tebrikler.Enteresandır yazının rengiyle sayfa rengide bu doğrultuda.saygılar.Ayrıca reğaib kandilinizde mübarek olsun
Şiir olarak harika bir anlatım olarak gördüğümü ancak bu şiiri yazdıracak duyguları gerçekten yaşamamış olmanızı temenni ederim...Hiç bir insanın bu kadar üzülmesini arzu etmem...Saygılarımla...
Artık hal kalmadı ki bende Oysa ne çok isterdim Huzur dolu bir yuvayı Umutla bakan gözleri Yoruldum artık Git benden Bakma artık gözlerime Git artık ... Git........
Git artık derken yaşanmışlığın hüzünleri yansıyordu dizelere. Çok duygusal bir şiirdi. Yürekten kutluyorum. Selam sevgiler.
Artık maviliklere hasret Karalar bağladı mercan gözlerim
Virane bir şehir kaldı yerle bir Enkazlar içinde bedenim
Yoruldum artık Git benden Bakma artık gözlerime Git artık ...
git demeyle gitseydi keşke. sus demeyle de sussaydı:)) olmuyor ama yaşanacak varsa yaşanıyor. içimizi acıtarak. keyifle okudum şiirinizi. kaleminiz daim olsun. selam ve saygılarımla.
Virane bir şehir kaldı yerle bir Enkazlar içinde bedenim Ne mahrem kaldı ne masumiyet Sevme beni Muhtaç olduğum sevdayı Bindirme omuzlarıma Artık hal kalmadı ki bende Oysa ne çok isterdim Huzur dolu bir yuvayı Umutla bakan gözleri Yoruldum artık Git benden Bakma artık gözlerime Git artık ... Git........
Git desekte yurekten gidermi.. aslinda git derken cagrilan sevdadir yurek sesiniz daim olsun kutlarim saygimla...
Dokunma bana Kirlenmesin masum ellerin Karaya boyanmış bedenim Uzak dur Bakma gözlerime Çoktan vurgunu yedi Artık maviliklere hasret Karalar bağladı mercan gözlerim Satılık aşklarda şimdi yüreğim Kaldım ummanlarda Dost sandım Her uzanan eli Hisseden yüreği Yanıldım Yıprandım Virane bir şehir kaldı yerle bir Enkazlar içinde bedenim Ne mahrem kaldı ne masumiyet Sevme beni Muhtaç olduğum sevdayı Bindirme omuzlarıma Artık hal kalmadı ki bende Oysa ne çok isterdim Huzur dolu bir yuvayı Umutla bakan gözleri Yoruldum artık Git benden Bakma artık gözlerime Git artık ... Git........ EH NE DIYELIM BU MUHTESEM ANLATIMA BU GUZEL DIZELERE... YUREGINE GONLUNE SAGLIK KARDESIM.. SEVGI VE SAYGILARIMLA...
Sevda umutla beslenir, umut sevgiyle... VE en son umut ölür. Ki ölürse o umut; herşeyin hayırlısı deyip ölen umudun üzerine tebessüm örtmek gerek. umutsuz da yaşanamayacağı için yeni bir umut ekip onu yeşertmek gerek...
umut var oldukça yaşarmış sevda ve yaşatmak için sevdayı benim halâ umudum var
...
oysa..
...
oysa ne çok isterdim huzur dolu bir yuvayı umutla bakan gözleri yoruldum artık git benden bakma artık gözlerime git artık ... git........
...
git! ben seni bırakıp da gidemem hiçbir yere bari sen beni bırak ve git istediğin yere git sessizce habersizce tek bir söz dahi etmeden bir-Allah'a ısmarladık bile demeden git gözyaşlarımı görme bakma ağlarken yüzüme utanırım :(( iyisi mi sen geldiğin gibi git!
Düşündürücü satırlar... Yaşanmışlığını sormak ne luzumsuz, kimse bunu sorgulamaz umarım. Bazı şair dostlar ısrarla soruyorlar çünkü. Ama ben sizi yürekten anladım, bu şiirin başından sonuna dek, içindeki git diyen aslında gitme demek isteyen sesini de duydum...Yolunuz açık, yüreğiniz sevgiyle kalın sevgili Esra...
Dokunma bana Kirlenmesin masum ellerin Karaya boyanmış bedenim Uzak dur Bakma gözlerime Çoktan vurgunu yedi Artık maviliklere hasret Karalar bağladı mercan gözlerim Satılık aşklarda şimdi yüreğim Kaldım ummanlarda Dost sandım Her uzanan eli Hisseden yüreği :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Kutlarım arkadaşım eserinizi okum. Çok güzel olmuş yüreğinize sağlık saygılarımla
Bırak artık beni ne olur Ten tükendi gelgitlerinden Bırak, Gözlerimden, gönlümden benliğimden git ki Hiçbir şey kalmasın bende…
Bırak hayallerimi artık Yeter rüyalarımdaki haksız işgalin Bir başına bırak yüreğimi Bitsin istiyorum misafirliğin Anahtarı sendeydi kalbimin Acımadan dirhem dirhem tükettin Asi rüzgarlara benzerdin sevgilim Bahar meltemi gibi ılık ılık aktığın gönlümden Zemheri ayazıyla umarsızca çekip gittin…
Kan kaybetmekte yorgun yüreğim Konuşma sakın ne olur Baş başa bırak suskunluğumla beni Dinsin acılarım Son bulsun yürek sızım Söylemesin hiçbir şarkı adını Ve hiçbir kitapta geçmesin tanımın Beni benimle bir başıma bırak Yalvarırım Varlığınla kirlettiğin bedenimi Hayalinle arındırırım…
Yıkılmaz sandığım kale''m darmadağın oldu Atıyor bildiğim kalbimin cenazesi var Say ki öldüm ben say ki yaşamıyorum Ne olur çık git artık benden Yüreğim sayende cehennem gibi oldu har...
Say ki hiç dokunmadın buğusuna tenimin Say ki hiç kokusunu duymadın kehribar kokulu saçlarımın Düşün ki yalnızdık iki öksüz çocuk kadar Ve anla ki; Bomboşum varlığınla doldurduğum bir beden kadar… Bu aşkın miadı buraya kadar…
Kirlenmesin masum ellerin
Karaya boyanmış bedenim
Uzak dur
Bakma gözlerime
Çoktan vurgunu yedi
Artık maviliklere hasret
Karalar bağladı mercan gözlerim
Satılık aşklarda şimdi yüreğim
Kaldım ummanlarda
Dost sandım
Her uzanan eli
Hisseden yüreği
Yanıldım
Yıprandım
Virane bir şehir kaldı yerle bir
Enkazlar içinde bedenim
Ne mahrem kaldı ne masumiyet
Sevme beni
Muhtaç olduğum sevdayı
Bindirme omuzlarıma
Artık hal kalmadı ki bende
Oysa ne çok isterdim
Huzur dolu bir yuvayı
Umutla bakan gözleri
Yoruldum artık
Git benden
Bakma artık gözlerime
Git artık ...
Git........
kutlarım gökkuşağı tadında bir solukta okudu Yasemin
cici bakın bu güzel şiirleri yazan yüreğe sevgiler...............