(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENİ RÜYALARINA ALMALISIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENİ RÜYALARINA ALMALISIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevda inasan neler yaptırıyor değilmi..!!?? aşk;insanı bir alemden başka aleme salıveriyor... bir boyuttan başka boyuta uzanıyor gönül penceresinin perdeleri... güzel bir şiir yazmışsınız...ellerinize sağlık...
Şiir dostu; Bir sevgiliye duyulan bu özlem, hakikaten saygı duyulacak cinsten.Şiirin her tarafında saf ve temiz bir sevginin ,inadına hala saflığını temizlini ve özlemini koruma savaşı var.Bunun için yokluk, bari rüyalarda teselli bulsun.Saygılar...
Rüyalarına almalısın beni Korkutmasın artık geceler ve gündüzler Karıştırdım nasılsa düşle gerçeği Bırak rüyalarında olsun yanında olayım Bir uykuluk olsa huzur bulayım Kirpiklerinden rüyalarına Yol alayım....
Çok hoş bir şiir olmuş. Kaleminiz var olsun.. Gerçekte ulaşamadığımız özlemlerimize rüyalarda ulaşabiliyoruz neyseki. Hele bu birde unutulamayan sevgili olunca; uyanılmak istenmez . Rüyaların karşılıklı olması dileğiyle..
kirpiklerim isyan edip kıvranırken ezan sesi dokunur yüreğime korkularıma kıskıvrak yakalanma korkusuyla omzumda bir el arar gözlerim...
ah sevgili!... yokluğunda aklıma zararsın işte bu yüzden beni rüyalarına almalısın... çok güzel dizelerdi tebrikler .Orhan Gencebay da bir şarkısında öyle diyor."Ben seni rüyamda bile sevdim"ne büyük bir sevda alkışlamak gerekir.efendim Aşkınız büyük sevdanız yüce olsun.selam ve saygılarımla...
rüyalar yarım kalmasa öyle en tatlı yerinde belki olabilir derdim şair ama her düş biraz ıslak biraz yarım değilmidir her rüya...en iyisi böyle güzel şiirlerle sorgularken insan kendini gerçekte sahip çıkmalı ah sevgili demeli mesela sen hep buralarda ol... çok güzeldi sevgiler saygılar şair yüreğinize...
aşk;insanı bir alemden başka aleme salıveriyor...
bir boyuttan başka boyuta uzanıyor gönül penceresinin perdeleri...
güzel bir şiir yazmışsınız...ellerinize sağlık...