(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DEĞİŞİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DEĞİŞİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok hızlı ve ani bir değişim olmuş. Ağır geldi biraz şiir. Dikkat diyorum şaire kıyılarda gezmeye başlamış. Umarım yanılıyorumdur. Selam ve saygılarımla.
evet...yeniden yaratın beni uyum sağalayamadıdığım hayata değerlere yasaklara isyanıma günahlara sevaplara bakış açıma yani kısaca hayata karşı duruşuma yani bu ben olmuşluktan vazgeçmemeye direnişime kızıyorsanız size itaat edecek şekilde beni yeniden sizin istediğiniz gibi yaratın... ki sizin gibi olayım... kutlarım...daha ne kalmış ki söylenecek söz adına...
değişmeyen tek şey değişimdir, değişim gelişimdir şair ..ama gelişimin yönü nereye ve kimle?...zorlamayla olmaz horlamayla olmaz sevgiyle iyiye güzele...değişmeyen tek şey sevgi kalsın şair...istediğimiz gibi olma istediğin gibi ol...
... sakıncalı bakışlarımızda zinaya zorlanırdı hasret kan ter içinde kaldıkça cümlelerimiz uzak bir ihtimal gibi sevinirdi aşk
kaç ölüm düştü de atardamarımıza bilinmez bir duanın sahibi çekti sabrı o dua ki şeytan meleğin kanatlarında yazılı okudukça uçtum uçtukça hayatı sen sandım
şimdi kederin kıyıcığında duruyorsun en çok da bana ağlıyorsun ki bencilsin değiş/t/im diyorsun oysa gözyaşın sadece su...
..."değişim" için,bir feylesof "ütopyadır" demiş..."değiştim" diyenler için ise..."bu sadece bir rüyadır" demiş...
dünyanın yüzünü bahçemden okşadığım ellerim sevgi tohumları ekmesin gönüllere ellerimi silin önce kimsesiz bir çocuğun başını okşamasın hatırlatmasın ana yüreğinin yanıklığını hüzün birikmesin avuçlarımda
Bunlara uymamalı..Onların neyi,nasıl yapacağına güven olmaz.Onlar bu hale getirmedimilerki,onlara havale edelim yine.Harikayı..Kutladım efendim.Selam,saygı...
silin aklınızda ne varsa bana dair gözlerinizden çıkarıp atın sonra yeniden yaratın istediğiniz gibi olayım. ------------------------------------------ Serbest şiirin iyi kalemlerinden sevgili çığıl. Yüreğinize sağlık var olun. Tebriklerim gönülden.
Şair aslında o vasıflara haiz olanları diline dolamış bu şiirinde ve uyarmışta edebi bir dille.İnsansınız ve bir yaradılış sebebiniz var,anlayın demiş.Aslında çok kolay demiş bu değişim sadece anlayın ve bir adım atın. Saygılarımla efendim.
silin ki
sevgi diye çırpınıp durmasın
nankörlüğü çöreklendirin
nefret suyuyla yıkayın
unutsun aşkın ne olduğunu
silin aklınızda ne varsa bana dair
gözünüzden çıkarıp atın
sonra yeniden yaratın
istediğiniz gibi olayım.
hayır...
sen olduğun gibi kalacaksın
şair.
farklılığını
zenginliğini seviyoruz
biz.