Sabahın hayrına diktim gözlerimi Gecenin şerrinden çekerken harama bulaşan ellerimi Her doğan güneş sana yaklaştırırken Teninin kokusuna ve ıslaklığına hasret bedenimi Bir dilek tuttum kuşlarla beraber.. Umutlarımı taktım kanatlarına Çevirdim menzili senin yollarına Rahmet boşalırken avuçlarına Bir mavilik gönderdim yüreğine Bilmem hissedermisin Sevgili Yalnız kaldım engin denizlerde Bir gülüşüne hasret gözlerim Bundandır sefilliğim Bundandır boş sahralara tiryakiliğim Yağarken çorak topraklarına Akıtsın istedim bir nebze zalimliğini Ey sevgili Ne bir damla indi yüreğine Ne de bir mutluluk gülüşü gözlerine Soruyorum sana Zor muydu yıkmak gururdan kaleleri Ama bil sevgili Özlemim yine sana Umutlarım yine sana Senin yollarına adadım en güzel hayalleri Ben yine gidiyorum kalbinden hoşçakal sevgili....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİLİ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİLİ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu kadar harika şiirleri ne zaman yazdınız...Ben sizin çok güzel şiir yazacağınızı biliyordum. Çok güzel ve mükemmel bir şiir okudum gönül sayfanızdan. Sizi yürekten kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
Zor muydu yıkmak gururdan kaleleri Ama bil sevgili Özlemim yine sana Umutlarım yine sana Senin yollarına adadım en güzel hayalleri Ben yine gidiyorum kalbinden hoşçakal sevgili
Hayatın içini yazmışsı nız olanca açıklığı ile korkmadan dökmüşsünüz kadir kıymet bilmeyen gurur dağlarında yaşayan vefasızı bu sayfalara taşımışsınız herşeye rağmen içinizde var olan sevgiyide kelama katarak.gurur denilen taştan kaleleri yıkarak yazmışsınız..yıkamayanlardan bezmişsiniz.. siz aslan yürekli bir şairsiniz..gözünü budaktan sakınmayan..sevgisinin değerini bilen gereksiz gurur takınmayan..kutlarım
Ey sevgili Ne bir damla indi yüreğine Ne de bir mutluluk gülüşü gözlerine Soruyorum sana Zor muydu yıkmak gururdan kaleleri ALTININ KİYMETİNİ SARRAF ANLAR...ODA SARRAF OLUNCA ANLIYACAK BELKİ AMA UMARIM GEÇ KALINMIŞ OLMAZ..GÜZEL BİR PAYLAŞIMDI DUYGUDAN YANA..KUTLUYORUM
Ey sevgili Ne bir damla indi yüreğine Ne de bir mutluluk gülüşü gözlerine Soruyorum sana Zor muydu yıkmak gururdan kaleleri ALTININ KİYMETİNİ SARRAF ANLAR...ODA SARRAF OLUNCA ANLIYACAK BELKİ AMA UMARIM GEÇ KALINMIŞ OLMAZ..GÜZEL BİR PAYLAŞIMDI DUYGUDAN YANA..KUTLUYORUM
Ey sevgili Ne bir damla indi yüreğine Ne de bir mutluluk gülüşü gözlerine Soruyorum sana Zor muydu yıkmak gururdan kaleleri Ama bil sevgili Özlemim yine sana Umutlarım yine sana Senin yollarına adadım en güzel hayalleri Ben yine gidiyorum kalbinden hoşçakal sevgili....
Sende başını alıp gitme neolur şarkısını hatırladım şiirinde. Gitme... Tebrikler
Sevgili esra; sevginin okyanusunda dev dalgalara yakalanmış bir küçük sandal gibi, dalgalara o sevgi yüklü duygu dalgalarına bir batmış, bir çıkmışsın. Haboğuldu, ha boğulacak derken o yüce sevgi yüklü kalbin seni boğulmaktan kurtamış, yerinin olmadığını anladığın o kalpten çıkıp kurtulmuşsun. Amma... Ahhh ahhh o ammalar va ya o ammalar... Daha özele girmeyeceğim. güzel esracık, özelin sana kalsın. Güzel bir çalışmaydı bizimle payşatığın.Eline, yüreğine sağlık. Seven yüreğin hiç susmasın. Kalemin de duygu güzelliklerini bize taşısın. Kutlarım.Sevgilerimle. Başarılar.
sevdiğice yapılan özlem ve umut yavarısmaları unutamadığını anlatıyo.o gurur yapıyosa sen yapma barim.inad uğruna bu ozlem devam etmesin dilerim.tebrikler cok içten olmus.sevgileriniz eksilmesin hayallerinizle beraber.slmlar
Ey sevgili Ne bir damla indi yüreğine Ne de bir mutluluk gülüşü gözlerine Soruyorum sana Zor muydu yıkmak gururdan kaleleri Ama bil sevgili Özlemim yine sana Umutlarım yine sana Senin yollarına adadım en güzel hayalleri Ben yine gidiyorum kalbinden hoşçakal sevgili....
Sevgili, dost olmuşsa yüreğe çıkmaz bir ömür. İstesende gidemezsin,çırpınıp durur da kalbin..sen ona dön diyemezsin Sevgilide kal kalki sevmeyi öğrensin yüreği, Görmesede titretir onu bu sevda.