(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bazen olur ki tüm yükü yüklersiniz kelimelere...ve salarsınız içinizin ağırlığını boşluğa... hissedersiniz...kuş gibi hafiflemişsinizdir artık... o yoğunlukta bir çalışma...şairin yüreğinden toplayarak bütün hüzün taşlarını, açarak özleme duran çıkmazları salınmış koca bir yürek sesi sayfada... soyunmuş salınırken özgürlüğün mahremiyetinde sevda mahkumluğuna... aşk.......koca bir vaveyla...gecenin izbesine dolanırken yalnızlık... tüm çıplaklığıyla sevda.........çığlık çığlık.... yorgunluk görmekteyim çok zamandır zulaya yatan aşkta... kır zincirleri ey şair....belki uzun belki kısa.........bir kelebek hafifliğinde....düş sevdanın alına moruna...
bıraktığım yoruma dönüşün için teşekkürler nevzat...
her yoruma nasip olmaz bu dönüşler...:)))
hangimiz kurgulamıyoruz ki hep bir çok tarafına yaşadıklarımızı yada özlemlerimizi astığımız şiirleri.. şair yazar...bir insana, bir çiçeğe, bir böceğe...ne bileyim...davasını yazar şair, sılasını yazar...toprağını yazar... kadınını yazar kah anası, kah bacısı, kah sevdası...ya da bir erkektir düşen satır aralarına...zaman zaman adam kılıklı bir dost, bazen şevkatli bir baba, bazen de özlenen sevgili... ama hep bunların bir tarafına düşümüzdeki özellikleri iliştirmez miyiz... olanı değil yani...olmasını istediğimizdir her ne kadar yaşamışlığımız olsada satırlara düşenler...
Nasıl anlatılır ki geçmişin aşk ambarları... Kırk sevgilinin attığı taşı ben bile çıkaramadım... Yüreğim şemsiyeli bir kadın yürüyüşünden geçer... ıslanır göğün ağladığı yerde.... dölümü kimde bıraktıysam astarını istedi cinsel metaforların ama ben aşka sevişken bir kimlik çıkardım severken sevişmeyi sevebilen...
kırılmış ve atılmış zincirlerimin kınından bir bıçağın konuşkan ağzı çıkar açığa lale tadında açılmış kalplere üfleyerek gönlümü hep tuvalime çizdiğim kadını aradım gelmedi desem de yalan inanma şiir ve söz kurgudur bazen
ki bu şiir kimseye yazılmadı şiirlerimin çoğu gibi ben yüreğimi boşaltıyorum sayfaya yalnız değilim ayrılığı taşımıyorum uzun zamandır kanatlarımda
şiir ve söz geçmişimde toplanan aşka aşinalığımdır benim ayrılık ve hüzün/hatta ağlayan imgelerim unuttuğum acıların düzmecesidir kurgudur şiirim gerçek gibi kokan
Sevgilerimle Sevgi...İçimden birşeyler yazmak geldi ve yazdım, yine kurgu...Söylediklerim gerçek...Bazen bazı şiirlerimin birine yazıldığını zanneden şairler oluyor, hüzünlü olduğumu ve gerçekten bu ruh haliyle yazdığımı düşünenler...Sadece hüznü oynuyorum ben, hissediyorum onu... İşte böyle... ki çoğumuz yapıyoruz aslında bunu...
Anlamlı yorumun için anlamlı teşekkürlerimle... Saygı ve sevgilerimle... Yüreğin kadar büyüksün...
gariban yalnızlığım şiirime tasasından bir tas su içiren tutkum bağıra bağıra kendine soyunan sözcükler bana hep aşkı hatırlatırsınız bana hep aşkı… soyunuz tükenmeden bulun beni sizi bekliyor olacağım üşenmeden...
kalın bir kalıt grisine düştüm sayenizde çıkarın beni karanlığın rahminden..
Uzun şiirlerde bütünlüğü sağlamak zordur, büyük bir emek ister uzun şiir... Gerçi şiir kendi başına emek ister; istemeliidir. Şiirime yaptığınız güzel yorum için sonsuz teşekkürlerimle...
büyük bir emek ve yüce bir yürek eseri.
Kutlarım dostkalem.