(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
rubai şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
rubai şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mef û lü / me fâ î lü / me fâ î lü / fe û lün Bu şiirle beslenir yaprakları bir gülün Boşamı aklı gider gülizara bülbülün Bülbülü mest eyledi gül teninde o hüzün
Bu tarzlara çok yabancıyım ama çorbada tuzum olsun...
valla ölçü bilmiyorum diyorsun ama gayet güzel hece ölçüsü yazıyorsun... yalncı seni:) yok çok başarılı iyi yapmışsın canım eksik olma tabiki her zaman beklerim...
İlk hece şiirini hatırladım birden... Artık aruz da yazıyoruz demek...Ama hiç de ilk defa yazılmış bir şey gibi durmuyor başarılı ve manalı bir çalışma olmuş Ayşegül teşekkürler,tebrikler paylaşım için.
Sadece edebiyatçıların anlayacağı bir şifre olmasın şiir.. kelimeler değil duygular karmaşık olsun.. bırak dizelerini.. özgürce aksın.. hiç bir kalıba bağlı olmadan...
çoğumuzun 300 kelimeyi bile doğru dürüst kullanamazken... ...nerde çıktı şimdi ağdalı farsça-arapça kelime karmaşası.. ...... rubai...bir deneme için ...okeylenmiştir. öztürkçe...tercihimdir ... selamlar
hayyam görse eminim kıskanırdı bu dizeleri ...:) çok hoştu ..ilk olmasına rağmen çok başarılı... sevgim saygım tebriklerimle değerli şair dost sevgili özleşim can..aysegulguncan...
Âşık, ona , eyyâm-ı bahâr sundu şarapla Billâhi bu elhân-ı keder, ondu şarapla Gark eylese, Kevser suyu bilmez ki melâlim Görmez mi, kebûter-i gönül, yundu şarapla
Başarı gittiğiniz yol boyundadır şair...Düşünün benim bu tarzda hiç şiirim yok itiraf edeyim ben bu tarz yazamam. şu vardır yapamayacağım iş yoktur diye düşünürüm ama kendi bildiğim dalın yaprağı olmayı tercih ederim. Sizin başarınızdan dolayıda kutlarım. Sevgi saygı ve selam ile.
Hoş bir eserdi. Hafta sonu olduğu için beynimi ilde bırakıp köye tatil yapmaya giderken canım sıkıldı akşam köy internetine takılırken;beyaz bir güvercin gökten uçuverince dikkatimi çekti melaike sandım yaklaşınca güzel bir eseri de gagasına takılı görüverince okudum.Hoş bir esere benzediği besbelliyken;anlam çıkarmaya uğraşıverince beynime izin verdiğimi hatırladım ama iş işten geçmişti.Çünkü gecenin bu vaktinde doğunun bir köyünden ile varmam için sabahı beklemem gerekirdi.Yazan kültürlü kalem kusura bakmasın sabah saat 10'da beyinli kafayla bu şiiri yorumlarım. Dilerim baharda üzüntü kederden uzak bir gül dalıyla güvercinler uçup,kanat çırpsınlar!.. Sanırım bu kültürlü kalemin eserine yorum yazmak haddimi de aşmış olabilir. Yazan kaleme saygı ve selam.
Latife olsun diye yazdım bunu.Yani bu belanın iyisi tabiki.Ne güzel hecede aruzda serbestte yazmak.Okumuşsan çattık belaya diye şiirim vardı.Aruzla alakalı bir şiirdi. Her neyse şiire gelecek olursak güzel bir başlangıç olmuş.Bu tarz şiirlerde başarılı olacağından şüphem yok kardeşim.Saygımla...
muratcanbolat tarafından 5/24/2009 8:13:31 PM zamanında düzenlenmiştir.