Güneşe kaldırıp son kadehi Bir yudumda içebilmek için şu hazin ömrü Gözlerimi kapıyorum Aşk yasağım Sebepsiz bir hüznün vurdumduymazlığı Bak sevgilim Bir adımda bin nefes yakınına uzanıyorum...
Boş bir tualde doymayı bekleyen düşlere inat Bin fırçanın ucunda aşk alacalı
Bir söz etsen rüzgâr olur saçlarımı havalandırır Lâl olsa dilin şu beden ölmeden toprağa sığınır... Sessizliğinin kuytusunda Ayrılıklara gebedir anılar Ve Harcadığım her an eylemlerinde tutsaktır...
Bilmediğim kelimeler dökülüyor dudaklarından Bir başka lûgat misali ayrılık Döndükçe rüzgâr çehreden yöne Hüzün çarpıyor yanağıma Bu gece de üzgün İstanbul Şehrin rengi ardından akıyor Ayak izlerinde bir gökkuşağı can veriyor...
Zaman kavramını uykusuz bir gecede tüketiyor içtiğim sigara Dumanında anlık tebessümler Kurduğum hayallerin eteğinde bir ufak umut Yarına dair korkmuş Yarına dair solmuş...
Aşk benliğin dibine vurmuş bir cümle öbeği Yüreğin çeperlerinde sesi kesilmiş bebek Ağlıyor ... Değerini bilmeden akıttığı yaşların Bir ırmak gibi hayat veriyor yanağındaki kuraklığa Ve Gözler sevdiğine inat Tavaf ediyor bedenleri...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK aLaCaLI... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK aLaCaLI... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zaman kavramını uykusuz bir gecede tüketiyor içtiğim sigara Dumanında anlık tebessümler Kurduğum hayallerin eteğinde bir ufak umut Yarına dair korkmuş Yarına dair solmuş...
Aşk benliğin dibine vurmuş bir cümle öbeği Yüreğin çeperlerinde sesi kesilmiş bebek Ağlıyor ... Değerini bilmeden akıttığı yaşların Bir ırmak gibi hayat veriyor yanağındaki kuraklığa Ve Gözler sevdiğine inat Tavaf ediyor bedenleri...
en azılı anlatıcılarından saru, en serbest kafiyelerde içtiğimiz iki hece gece
en uzak kavuşmalıklarda, en imkansızı ister hep/imiz!
ışıkla, azizim, yüreğindeki derinlikle hemde