(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MANİK DEPRESİF DÜŞÜNCE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MANİK DEPRESİF DÜŞÜNCE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
senaryosunu kimin, neden yazdığı belirsiz hayatımdan ayıklayamadığım küçük gölge oyunlarının tuzağında yılan kıvraklığıyla, geçmişle oynaşıp bedenimi sorgulayan mani kıvılcım ruhumla randevusuz buluşursa anılarım küser mi?...
aşkın varlığında kaybettiğim yokluğunda yeniden doğurup yerine koyduğum kabuğundan sıyrılmış küfür çıplaklığındaki düşüncenin konçerto güzelliğindeki son pişmanlığı gözlerime düşerse umutlarım biter mi?...
içine düştüğüm çığlıklarımın ilk hecesiyle büyüyen aşk kendimi koyacak yer bulamadığım yarınlarımdan çalınmış gençliğimde duran zamanın öksüz kollarında siyah bir noktayla biterse acılarım geçer mi?...
düşüncesi değişmeyen yalnız ölüler ve deliler ise ben hangisiyim?...
bıyır :) Bunun japoncası yok mu ? ka kiri ku kuro falan :)) İngilizcesini anlayamadım da. Hey Yarabbim, (kirpiği) yaşlı insanları neyle uğraştırıyorlar (d)belisss'e ve sayfa sahibine Saygımla
İşlerimi aksattığım için iki kez şiirden vazgeçmeye niyetlendim ama bir kaç gün boyunca bana daha önce de yazmış olduğunuz "ellerin kanayana kadar şiir yazmalısın " cümlesi gözlerimin önüne geldi hep ve vazgeçtim. Yine siteden bir şaire aynı duygularla şiiri bırakma kararını açıklamıştı bir şiirle sizin bu sözünüzü ona yazdım sanırım o da vazgeçti:))
Bu vesile ile desteğinize ve teşvikinüze çok teşekkür ederim... Sevgimle...
düşüncesi değişmeyen yalnız ölüler ve deliler ise ben hangisiyim?...
Düşüncesi değişmeyen, ama gelişendir anlamlı ve mantıklı olan. Ne deli ne de ölü, ne istediğini bilendir düşüncesi değişmeyen. Kutlarım güçlü kalemi, saygı ile.
Acı ! Bu ilenç anlamlı sözcüğü us'umdan hep ırak tutmayı yeğlerim. Ama anılara,umutlara kıyamam. Şiirin us'lu bir kalem'in elinden çıktığı o değin çok belli ki.
düşüncesi değişmeyen yalnız ölüler ve deliler ise ben hangisiyim?... .... Fikri sabit olabilirmisin acaba? Şiiri kendim yazmış kadar beğendim. Saygılarımla.
:) elbette diğer pencereden bakıyorum ben akıllı bir şairsin ki kendimi sorguladım şiir içinde.Delilik var bende sanırım az buçuk hepimizde vardır :) saygılar şiirle ve sevgiyle
Harik bir şiir..Öyle güze bir tesbit ki''düşüncesi değişmeyen yalnız ölüler ve delilerdir... ben hangisiyim?...''Ölü ve deli olmamasına ragmen okdar düşüncesi degişmeyen varı ki..Yüreğinize saglık..saygı ve4 se4lamlarıla..
dünyadaki herşey biter biterde umutlarınız hiç bitmesin kapalı kutunun içindeki umutlarınızın tamamını alarak çıkmayın ne sevda yoluna nede vuslat hasretine ölmek mi kalmak mı derken gidenin vefasına bakın önce neyi hak ediyorsa siz onun tersini secin
Ruh bedenden ayrı ise ölü değil mi yaşadığını zanneden canlı varlık ? Ruhunu yitirmişse iklimlerde yaşamanın tadı nasıl olur ki? Ve aşk varsa ruhta en büyük deliliktir ...
Düşüncesi değişmeyen yalnız ölüler ve delilerdir... Ben hangisiyim?...ben her ikisiyim ...
içine düştüğüm çığlıklarımın ilk hecesiyle büyüyen aşk kendimi koyacak yer bulamadığım yarınlarımdan çalınmış gençliğimde duran zamanın kollarında siyah bir intiharla biterse acılarım geçer mi?...
düşüncesi değişmeyen yalnız ölüler ve delilerdir... ben hangisiyim?...
sen soru soransın..sorularına cevap arayansın..ölüler soru sormaz..delilerde yanıt aramaz.sen söyle şimdi sen hangisisin..ama aşk bazen bu değilmi ayrılık pencesinde can verirken ölmek onun için...yada kendini mahvetmek delirircesine..ölü yada deli... yüreğine sağlık efendim cevabı zor bir soruyla başbaşa bırakıp bizi çekildin kenrara bu güzel şiir aracılığıyla...tebrikler efendim yüreğinize sağlık..
İşte böyle bazı yüreklerin çığlığı öyle güçlüdür ki, duymaktan korkar insanlar... Ve bazı yürekler anlaşılamamanın acısıyla kıvranırlar...Bir yudum sevgi için , her yüreğin hakkı olduğu gibi duyurmak ister... Tüm serzenişler bir sevginin varlığını ispata çalışmasıdır... Deli değil; dünyanın en güzel yüreğidir sizinkisi...Sevgiyle kalın...
içine düştüğüm çığlıklarımın ilk hecesiyle büyüyen aşk kendimi koyacak yer bulamadığım yarınlarımdan çalınmış gençliğimde duran zamanın kollarında siyah bir intiharla biterse acılarım geçer mi?...
düşüncesi değişmeyen yalnız ölüler ve delilerdir... ben hangisiyim?...
hangimizde depresif azda olsa bozukluk yok ki..ama dizeleriniz harikaydı.kendini sorgulamak daha bi anlam katmıs ..sevgi ile kalmanızı diliyorum.i calısmalar
hayatımdan ayıklayamadığım
küçük gölge oyunlarının tuzağında
yılan kıvraklığıyla, geçmişle oynaşıp
bedenimi sorgulayan mani kıvılcım
ruhumla randevusuz buluşursa
anılarım küser mi?...
aşkın varlığında kaybettiğim
yokluğunda yeniden doğurup yerine koyduğum
kabuğundan sıyrılmış küfür çıplaklığındaki düşüncenin
konçerto güzelliğindeki son pişmanlığı gözlerime düşerse
umutlarım biter mi?...
içine düştüğüm çığlıklarımın ilk hecesiyle büyüyen aşk
kendimi koyacak yer bulamadığım yarınlarımdan
çalınmış gençliğimde duran zamanın öksüz kollarında
siyah bir noktayla biterse
acılarım geçer mi?...
düşüncesi değişmeyen yalnız ölüler ve deliler ise
ben hangisiyim?...
yüreğine sağlık,çok güzel bir şiir okudum.