(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BÜYÜME SANCILARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BÜYÜME SANCILARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşkı ibadet sayan tanrının fısıltısı düşünce kalbinin dehlizlerine sevdaya atılan ilk acemi kulaçlarınla çağlamak istedin dilini bilmediğin mavi sularda özgürlüğe...
bugün dünyanın cilveleri besler heveslerini, gözbebeklerinde sıklamenlerin dansıyla ruhun süzülür usulca hayatın büyülü, gece resitaline...
şimdi yarınlarını tutan ellerinle güçlü ol küçüğüm tırnak izleri geçmesin yüreğine...
denk düşüp yorumlar paylaşmasakda izlendiğinizi bilmeziniz isterim güzel yazan herkes ve hayata doğru bakan her kişi can yoldaşımızdır... şiir ve şair yürek işidir biliyorsunuz
Şiir resimsizde şiir olsa bile şair çizgileriyle can veriyordu ya paylaşıma daha bir güzel olmuş keza resim tamamlamış bütünü.Kırmızı büyük :) ayakkabılara bayıldım ve elbette gülümsemeye de. saygılarımla
yaşam mücadelemizi sürdürebileceğimiz ölçüde hayat ağacının altında insan olmak hakkımızdır.bizim için tarih kalın bir sis tabakasının altında doğrular ve eğrilerle dolu,kırmızı mühürlü kocaman bir kitap gibi duruyor olsa da bizi varacağımız hedefe en erken yine pabuçlarımız ulaştırıyor.
bu ayakkabıları ters giymiş küçük ve tatlı yaratığı çiz sonra da bu şiiri yaz .imrendir beni..bende sana senin dizelerinde ki en sevdiğim kısımla sesleniyorum.buraya vuruldum. şimdi yarınlarını tutarken ellerinle güçlü ol küçüğüm tırnak izleri geçmesin yüreğine... varolasın.
şimdi yarınlarını tutarken ellerinle güçlü ol küçüğüm tırnak izleri geçmesin yüreğine.....................Çok güzel....Tebrikler yürekten. Ve resim...Hem şiirle bütünleşmiş hem çok güzel bir çalışma olmuş, yüreğinize emeğinize sağlık var olun.
Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim. Bu resmi yaparken henüz kimseden etkilenmemiştim daha sonraları Matisse' den çok etkilendiğimi söyleyebilirim... Sevgi ve selamlar...
KUTLUYORUM.,