uzanıp hüznün kıyısına çekerek içini gün yağmura saklanıp bulut karası sözler yüzünü yeni dönen bahara aldırmadan dökecek için sancısını yana yana hasret ki o alıngan tavrıyla hiç bu kadar dolmamıştı göz çukurlarına…
yıkılsa sen yanımın duvarı rüzgârlar dolar ayazdan kuytu bir anıdır ki anımsanan sıcak elden kalan deniz tuzudur söze dokunan şiir durmadan y/akar yüzü de yanıktır oysa sevenin yüreği kadar!
bu şehir kendiyle söyleşir, eski bir şarkıyla avutur oldu kendini sinmez içine hiçbir bahar sormaz nerede başlar ve biter bu masallar!
İsli gece, kırık vazo nasılsa! terk edilmiş bir kovanda kalan deli bal öylece kaldı altından deniz geçmeyen gemiler kızakta bir aşk!
yoktu ömrün pusulası ibresi kırılalı çok oldu haritadan geçmiyor yolların bir kuşluk vakti şarkısıydı sisli yüzümde çalan alıngan ve çıplak bitmeyen rüyalarda hep sen vardın oysa bir anlasan…
ne zaman dokunsam zambak moruna yağsa yağmurlar yorgun dizelerle dizlerim çöker kendi taraçasına açar mı rengini döker mi gülüşlerini bilmem ki yaza!
“Belki bir sabah geleceksin!”
Nerida - superisi
Yunan kız ismi.
Neslihan YAZICILAR
Fotoğraf Neslihan Yazıcılar
Sevgili Sevinç dost sesine teşekkürler, iyi ki varsın... Sevgimdesin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nerida’nın şarkısı… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nerida’nın şarkısı… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Neslihan yine tekrar tekrar okumaktan ve dinlemekten zevk aldım... “Belki bir sabah geleceksin!” Beklenenlerin geldiğine şahit olmalı gözlerin... Yüreğine sağlık... Kalemin daim olsun... Sevgimle ve şiirle...
Çok etkileyici ... Çok güzel ... Şiir baştan sona çarpıcı betimlemelerlle öylesine güçlendirilmiş ki Mesela ; "öylece kaldı altından deniz geçmeyen gemiler kızakta bir aşk!".............üstüne yorum getirilmeyecek bu tek dize bile yetiyor sanki şiiri şiir yapmaya ....
Bu kadar güzellik arasında ;
bu şehir kendiyle söyleşir, eski bir şarkıyla avutur oldu kendini... dizelerindeki "kendi " sözcüğünün tekrarı kulağı pek fazla rahatsız etmiyor diyelim....
İçtenlikle kutluyorum sayın şairimizi ..
uzungemici tarafından 5/22/2009 3:44:26 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hasretin ve özlemin dizelerle şiire yansıması birbirinden güzel etkili kelimelerin mısralarda bu sevdayı anlatmak için dizilmesi ve hasretini evet hasretini anlatıyor şairin şair seviyor arıyor istiyor şiirin her mısrasına bu yansımış etkiliyici ve güzel değerli kalemi kutluyorum. Selamlar.
Sevgili Neslihan biraz klasik olacak ama kutluyorum çünkü şiir vardı bu sayfada Sevinç hanım da ayrı bir güzellik katmış yorumuyla teşekkürler sevgiler
Müsadenizle tarafından 5/20/2009 2:22:35 AM zamanında düzenlenmiştir.
özlem dalgaları sanki bir melodi gibi çarpmış dizelere kelimeler nasılda sarılmış birbirine yüregin tangosu gibiydi!... Şiir tadında kalınız...Saygılarımla
Her zaman şiir olur bu sayfada ve her şiiri seslendirmek gibi bir saplantı oluştu bende:)))) Kurtulmak lazım tabii bu narkozdan:))) Tebriklerim kalben toprağım var ol sen.
Belkiler tek tutanağımızdır ya yorar bu bekleyiş.Lakin iyi de bir yanı var söylemeliyim, özlemin ve beklemenin kesikleri bir yerden sonra can yakmıyor efendim.Kanattıkça kabuklarımızı merheme meyilli kimse olmayınca içsel yolculuk biraz daha derinleşiyor fikrimce.Bu sorgulardır bizi diri tutar her defasında ölüp tekrar dirilirken ve şiir doğar ekseri böyle zamanlar diye düşünenlerdenim. Saygılarımla
ne zaman dokunsam zambak moruna yağsa yağmurlar yorgun dizelerle dizlerim çöker kendi taraçasına açar mı rengini döker mi gülüşlerini bilmem ki yaza!
“Belki bir sabah geleceksin!”
Bugün şiirler vurgun gibi. Bu şiirde de hangi kısmı kopyalayacağıma karar veremedim, bütünlüğü, imgeleri ... Anlayacağınız Nerida suyun derinliğine götürdü beni.
Bazen çıplak dokunur gönül mısralara. Kendine gelince giydirilecek sağlam yanı kalmamıştır diye bakar..
"hasret ki o alıngan tavrıyla hiç bu kadar dolmamıştı göz çukurlarına…"
Hüznün kıyısı sanırım sayfanın bu ucu..
"yüzü de yanıktır oysa sevenin yüreği kadar!"
Köze çevirdim gözlerimi sanki der bakan mavi..
"ne zaman dokunsam zambak moruna yağsa yağmurlar yorgun dizelerle dizlerim çöker kendi taraçasına açar mı rengini döker mi gülüşlerini bilmem ki yaza!"
Ömrün kemirilmişiği işlenmiş noktasına her harfin tek tek zerresine.. Böyle çıplak niye kalsın hüzün gözlere, korkunca hep saklanır ve işe yarar sonra böyle yerli yersiz hesaplamalarda...
“Belki bir sabah geleceksin!”
BELKİ..
Öylesine yoruldu ki yüreğim, gücüm kalmamış bakınca, sonundaki vurgunluğu saymıyorum bile. Acabası gelir aklıma ..Belki yaşanıyor diye böylesine zehrine tutuldum hançerin..
Duruldum işte ötesi yok..
**Havin_** tarafından 5/19/2009 5:20:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgili Havin, ara ara dönerim eski şiirlere yorumlara da bakarım... Bazen bazı yorumlar yürek sesidir ki bu belli olur. Yüreğini burada öylesi güzel okudum ki, teşekkürler... Sevgiler çokca...
saygılarımla.