Yürü be nar kokulu çiçek gir demir kapılı mezarlıktan içeri duvarlar ne kadar yüksek olabilir bir korkuyu ne denli süzebilir ölüm düşüncesi orası kırlar gibi serin değildir belki gök yakınca okşamaz kımıldayan yaprakları orada sonsuz uykuların müdavimleri Sûr sesini beklerler uyanmak için
yürü be nar kokulu çiçek orası bana göre değildir deme nasılsa sen de toprak olacaksın her ölümlü gibi derdim sessizliğe yakıştırmaktır seni uğur böcekleriyle tanıştırmaktır oysa ateş böcekleri boldur buradaki zambaklarda zaman kanatlarında işler yavaş yavaş yanlış anlama sakın beni
yürü be nar kokulu çiçek düşün ve oku neler yazmış Hakk’ın eli yedi kat üstten inen en eski vahiy’in diline… O ki ilk kez inen İkra Resul’ün dilinden düşüren sözcükleri yeri ve göğü yaratanın adıyla İkra…
yürü be nar kokulu çiçek dünya geniş kanatlı bir Anka zevkinden ve lüksünden geçilmez üstelik ayetlere sıkışmışken inanç dağları ey ışığın dili ey ateşin nefsi ey karanlıkta bile dirilen aydınlık bir hafızın kalbindedir kırk kapılı Esma-ül Hüsna açıldıkça açılan…
yürü be nar kokulu çiçek burası servilerin şahlandığı yerdir zambak zambak sızıya atar burada her ölümün kalbi rüzgârı eser ansızın ikindi ezanlarının ‘huu’ diye semaya kalkar tasavvuf ritmi servilerdir O’nun sonsuz adını zikreden ve gerçek bir sevi başlar zikirlerin sesçilliğinde rüzgârı bile nefsinden eden…
yürü be nar kokulu çiçek bilirim konuşmaz çiçek dilleri ve yürümez yurdundan edilen her canlı ama bilirim ki anayurttur burası bozkır gibi görünür kimine kimine cevheri makul bir madenin kalbi… yeşilliklerin efendisi duraklardan en son durak tenin hükmü geçersiz candır kurumuş olan yaprak…
yürü be nar kokulu çiçek bil ki seni durdurmaz bu sessizlik hadi dolaş ve yer beğen kendine zambaklardan arkadaş beğen ama karanlık basıyor çabuk tut elini ya da gel benimle seni anneme götüreyim ağlayalım birlikte!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Yürü be nar kokulu çiçek- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Yürü be nar kokulu çiçek- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu kadar derin ve mistik bir konuyu genç yüreğine bunca sindirmen beni çok mutlu etti... yanılmadığımı hissetmek çok güzel... Allah razı olsun evlat...
burada her ölümün kalbi rüzgârı eser ansızın ikindi ezanlarının ‘huu’ diye semaya kalkar tasavvuf ritmi servilerdir O’nun sonsuz adını zikreden ve gerçek bir sevi başlar zikirlerin sesçilliğinde rüzgârı bile nefsinden eden…
yürü be nar kokulu çiçek bil ki seni durdurmaz bu sessizlik hadi dolaş ve yer beğen kendine zambaklardan arkadaş beğen ama karanlık basıyor çabuk tut elini ya da gel benimle seni anneme götüreyim ağlayalım birlikte!
çok güzel çok anlamlı şiirdi kutlarım hemşerim beğeniyle okudum. saygılarımla...
Bir terslik olmalı..Bir arkadaşın şiirine az önce yorum yaptım;şiir çok gerilere uzanıyordu,gaipleri kurcalayan türden,dedim ki,sahi bugün hangi burçtayız,keşke biraz da astronomi bilseydim! Benimde ruhuma bir ağırlık çöktü,yeryüzü dar gelince aşağı inmek istemiştim.Sevgili Hocam,şiiriniz de sanki yakalarımıza asılan türdendi.Olsun nasıl olsa birgün,ama,direneceğiz gücümüz kaldıkça...Şiirselliği yine harikaydı..Kutladım Hocam,selam,saygı...