Karakalem bir aşk rüzgâra düşen dalları hüzün esişi yönünde alıngan bir tavır köklerine saklı bir ağlayış durmadan sular maziyi…
Flu geleceğe saklı yalvarış siyahbeyaz bir fotoğraf simyası alnına ekili bir düş avuçları böğürtlen moru şarkısında rüzgâr uğultusu kalanlara söylenen sesi kısık bir hoşça kal…
Kibritler yakan gecedir mutluluk ellerinle tut rüyayı kısa ateşinden şaraptan kalan bir sarhoşluk başına eğilmiş bir göz dokunsun yanaklarıma değsin elindeki bahar.
Kara kalem aşka renk veren tabloda kalsın gelişin ebruli bir sevinç getir çatıma korkuları savur dün kapılarına sıcak kahve tadında bir lezzet ol dumanında gizli iç çekişle ömrün acılı öğününe.
Bir martı seslensin denize nehirlerden kaçan bir akışla bestelenen şiire usulca versin sesini rengini ver günün saçlarına savrul bir böceğin bakışlarıyla çimen kokusu düşerken an’a…
Sevmek yarasız bir ağrı Acısı yılan dişine takılı ağı buğulu bir aynadır yüzün bakışı sırrına saklanmış nice sancı ortak yan seç kırıklarına ya da sök at duvardan anlamını çivisinde kalsın küflü yanı yüzünü sakla gözlerimden yinede; Bir özlem inler dilde Yarısı boş yarısı dolu…
Karakalem bir aşktır, rengi zamana batırılan boya küpünde düşleri geri ver erteliyse dil hüzün zaten siyahî bir tutku…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARAKALEM AŞK... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARAKALEM AŞK... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşk ateştir,pişirir,yakar. hazreti mevlana: hamdım piştim yandım,derken aşkı anlatıyordu.
aşık olup,maşukumuza tutulup yanmasaydık onulmaz bencilliğimize fedakarlığı,bedelsiz vermeyi nasıl öğretirdik. aşkta öfke bile yaşatmaya , kazanmaya dönük değil mi efendim. ne mutlu aşkı tanıyanlara, anlatmaya çalışanlara. aşksız dünya yavan, ot tarlası. ................. sevğiyle kal ,sevgili kal.
AŞK
ne yılan ne şeytan bilerek çıkmış ADEM cennetin bağından HAVVA'yı sevdiği için yemiş O buğday ağacından.
hacı ali tarafından 4/17/2007 8:38:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
Öncelikle teşekkürler Sayın Hacı Ali Bey cevabınız için… Evet, ilk bakışta aynı dizgide yer almaları ruha hoşluk vermeye bilir haklı olabilirsiniz bu konuda… Ne var ki aşk ve sevgi kırıklıklardan geçtiyse ve izdüşümleri içine acıyı da düşürür efendim. Asıl aşk acıdır sanıyorum, yoksa bu kadar şiir yazılamazdı diye düşünürüm ben. Korkuludur kimi zaman kimi zamanda bulutlarda taşır ruhu aşk… Tezatlıklarla vermek istememin nedeni buydu ama sizin baktığınız yöne de katılıyorum… Şairliğe gelince hala yolcuyum bu yolda yinede teşekkürlerimi sunuyorum. Şiirle kalın… Saygılarımla…
Sevmek yarasız bir ağrı Acısı yılan dişine takılı ağı buğulu bir aynadır yüzün bakışı sırrına saklanmış nice sancı ortak yan seç kırıklarına ya da sök at duvardan anlamını çivisinde kalsın küflü yanı yüzünü sakla gözlerimden yinede; Bir özlem inler dilde Yarısı boş yarısı dolu…
sevmek yarasız ağrı,olağan üstü gelirken ruhuma,ve başka birçok benzetme..... sevgiyle,aşkla aynı mekanı paylaşan ,yılan ve küf gibi kelimeleri şiirin ruhuna zarar verir buldum. kişisel görüsüm.katkım olur dedim. sizi üzdümse affedin. iyi bir şairsiniz.daha çok yazacaksınız.
saygılarımla.sevgiyle kal,sevgili, kal.
hacı ali tarafından 4/15/2007 11:49:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sayın Hacı Ali... Yorum olumsuz sanıyorum size tezat gelen yeri bende bilirsem en azından düzeltme yoluna giderim. Yorumunuzu çok çözemedim desem sizi zorlamış olmam sanıyorum… Saygılarımla… Bilgilendirirseniz sevinirim.
hazreti mevlana:
hamdım
piştim
yandım,derken aşkı anlatıyordu.
aşık olup,maşukumuza tutulup yanmasaydık onulmaz bencilliğimize fedakarlığı,bedelsiz vermeyi nasıl öğretirdik.
aşkta öfke bile yaşatmaya ,
kazanmaya dönük değil mi efendim.
ne mutlu aşkı tanıyanlara,
anlatmaya çalışanlara.
aşksız dünya yavan,
ot tarlası.
.................
sevğiyle kal ,sevgili kal.
AŞK
ne yılan
ne şeytan
bilerek çıkmış ADEM
cennetin bağından
HAVVA'yı sevdiği için yemiş
O
buğday ağacından.
hacı ali tarafından 4/17/2007 8:38:44 PM zamanında düzenlenmiştir.