-Her kâğıtta farklı durur aşk ama her kâğıda da yakışır…-
Sözcükler tek başına yavan ilhamım sizdendir yazılan her anlamlı dize ve bir çok şiirden yükselen serenat ‘ben dili’ndeki afili kıpırdanıştır dizelerim sizdendir /sizden baş kaldırmış imgelerimin sesi hepsinde sizden bir nefes ve sizden bir dokunuş saklıyorum bütün kadınlarım…
elimde masmavi mürekkep dilimde aşk batığı sözcükler ve acılarımı temize çekerek yürüyorum Şiiristan’a...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Şiiristan- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Şiiristan- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her kâğıtta farklı durur aşk ama her kâğıda da yakışır… ve her gonul onu ayri yasar. Bazen aylik, bazen yillik ve bazen de bir omurluk. Kutlarim. Gurbetten selam ve saygilar
Değerli dost sonsuz teşekkürler içten yorumun için. Ancak usta olduğumu kesinlikle kabul edemem: yolun çok başındayım daha. Yaşımın 29'unda ustalığı kabullenemem, çünkü usta değilim şiirde... SAYGI VE SEVGİLERİMLE...
Her kâğıtta farklı durur aşk ama her kâğıda da yakışır…-
Sözcükler tek başına yavan ilhamım sizdendir yazılan her anlamlı dize ve bir çok şiirden yükselen serenat ‘ben dili’ndeki afili kıpırdanıştır dizelerim sizdendir /sizden baş kaldırmış imgelerimin sesi hepsinde sizden bir nefes ve sizden bir dokunuş saklıyorum bütün kadınlarım…
elimde masmavi mürekkep dilimde aşk batığı sözcükler ve acılarımı temize çekerek yürüyorum Şiiristan’a...
ama her kâğıda da yakışır… ve her gonul onu ayri yasar. Bazen aylik, bazen yillik ve bazen de bir omurluk. Kutlarim. Gurbetten selam ve saygilar