deniz gözlerinde batar gözlerin olmadık ortalıklarda buralarda güzeldir akşamlar güzeldir sisli gün batımları başkadır ufuklarda şiir yazmak dalgalara isim koymak tek tek mayhoş bir İstanbul tadındayken dudağın kumruların gizlenmiş ön sevişmesinde ve bir yıldız kayarken üstümüze
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-eflâtun sevişmeleri- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-eflâtun sevişmeleri- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nevzat... allahtan tekrar şiirini okumaya gelmişi oğlum...yorum yazmamışım ki yazdım biliyordum dün gece... (bunadığımın resmidir))) lütfen kusura bakma... ... başkadır ufuklarda şiir yazmak dalgalara isim koymak tek tek mayhoş bir İstanbul tadındayken dudağın____________________inanamadım bu mısralara...
gençliğimde Emirgân'da ben bunu yapıyordum ...isim koyuyordum dalgacıklara....şaştım kaldım nevzat...imge değil gerçektir bu... hey Allahım...gerçekten bi tuhaf oldum...
gecikmiş tebriklerim ve sevgi selam ile çocuk... aşk daim olsun...cg
Sevgili CEYDA ABLA gururdur bu yazdıklarınız benim için. Ben de neden yorum yazmadınız diye meraklanmıştım doğrusu. Size gerçek birer çağrışım bırakabildiysem ve belki de unutulmuş bir anıyı canlandırabildiysem ne mutlu... Eski bir şiir bu: gerçi ben hiç dalgalara isim koymadım. Ve hep İstanbul'da deniz kıyısında oturup ufuklarda şiir yazmayı istedim ki bunu da yapamadım. Ama ne mutlu ki siz bu lezzeti almışsınız. Değerli yorumunuz için sonsuz teşekkürler ablacğım. İyi ki varsın... SAYGI VE SEVGİLERİMLE...
Sözcükler tek başına yavan ilhamım sizdendir yazılan her anlamlı dize ve bir çok şiirden yükselen serenat 'ben' dilindeki afili kıpırdanıştır dizelerim sizdendir baş kaldırmış imgelerimin sesi hepsinde sizden bir nefes ve sizden bir dokunuş...
yürüyorum şiiristana...
Yorumlarıyla sayfamı şereflendirip, beni onurlandıran tüm şiir dostlarına teşekkürlerimi sunar; şiirimi seçkiye layık bulan kurula da ayrıca teşekkürlerimi bildiririm. SAYGI VE SEVGİLERİMLE...
Nevzat KONŞER tarafından 5/5/2009 12:03:54 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yine hazan vurdu, dut kurusu ikindileri, Bu kaçıncı vurgun.! Şimal gölgesi düşmüş vuslata, Üşüyor gözlerimdeki huzur, Üşüyor bizi bekleyen kentler, Beyazdan da öteydi, kara sevdamız.! .......... kutlarım sayın KONŞER haklı bir seçkiydi
deniz gözlerinde batar gözlerin olmadık ortalıklarda buralarda güzeldir akşamlar güzeldir sisli gün batımları başkadır ufuklarda şiir yazmak dalgalara isim koymak tek tek mayhoş bir İstanbul tadındayken dudağın kumruların gizlenmiş ön sevişmesinde ve bir yıldız kayarken üstümüze
allahtan tekrar şiirini okumaya gelmişi oğlum...yorum yazmamışım ki yazdım biliyordum dün gece...
(bunadığımın resmidir)))
lütfen kusura bakma...
...
başkadır ufuklarda şiir yazmak
dalgalara isim koymak tek tek
mayhoş bir İstanbul tadındayken dudağın____________________inanamadım bu mısralara...
gençliğimde Emirgân'da ben bunu yapıyordum ...isim koyuyordum dalgacıklara....şaştım kaldım nevzat...imge değil gerçektir bu... hey Allahım...gerçekten bi tuhaf oldum...
gecikmiş tebriklerim ve sevgi selam ile çocuk...
aşk daim olsun...cg