Akşamın kızıl çanağında beliren bir ışıktır yüzün ve kayıp bir kentin firari ayazını enselerken düşüm martı sağanağında batık gemilerin düdüğü duyulamaz derinliklerden sesleniyor kıyıya -kurtar beni ey ayaklarıma yol bildiğim…
ufuktan kulaç atan feryatlarla düşüyorum önüne ama yüreğim karanlık berzahlardan tüneyen bir zavallı içinde sen ve ben tadında garip bir duygu saat gibi defalarca işleyen gün boyunca akrebim sensin yelkovanım sen gecem sensin gündüzüm sen şu sana susamış ömrüm boyunca
üzerimde ıslak gözlerinden kalan mendil kokusu hani soğuk gecelerde dudaklarımı ısıtan ve büyüdükçe büyüyen gecelerin koynunda tenime kuş tüyünden yastık olan yatağım sensin yorganım sen özlemim sensin gözlemim sen boyluboyunca...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAYIP KENT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAYIP KENT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
....... "-kurtar beni ey ayaklarıma yol bildiğim…" Bu dizeden sonrası olmasa da "KAYIP KENT" niteliğinden hiçbir şey yitirmez diye düşünüyorum. Saygılarımla.
Bu mükemmel yorum için ne kadar teşekkür etsem azdır üstadem. Açıkçası dün gece zorla bu şiiri yazdım. Bir türlü çıkmadı ama sonunda bu şiir çıktı. Bazen gerçekten kelimeleri bulup onlara şekil vermek ve bir bütün oluşturmak çok zor oluyor. Beğenmenize çok sevindim. Hele muhteşem demeniz olağanüstüydü benim için. Şiirle kalın üstade. SAYGI VE SEVGİLERİMLE...
"-kurtar beni ey ayaklarıma yol bildiğim…"
Bu dizeden sonrası olmasa da "KAYIP KENT" niteliğinden
hiçbir şey yitirmez diye düşünüyorum.
Saygılarımla.