Yürü yüreğim... zaman, gelip geçen süratli bir attır kuyruğunda toz toprak ve geçmişin kiri ne de yaman bir serenattır! Işık ışık parlayan anılarıyla ateş olup harlayan acılarıyla halimizi anlayan yazılarıyla teşhiri sınırsız bir mezattır!
Yürü yüreğim... aman deyip bıkma sakın aşkın nazından havasından, suyundan, baharından, yazından bırak ellerin acısın, vazgeçme gönül sazından ve ne olursun çırpın en azından! Zaman, güftesi küflü türküdür unutma ayağı kırık, elleri çolak, yamalı bir öyküdür hadi yürü yüreğim körkütük umutla...
Ne ölümler olur yazıtına işlenen ne zulümler bulur hadsiz bir kavmi ne hayatlar kırpılır onun döngüsünde ne çocuklar gerilir bir merminin çarmıhına ömür denilen en tatlı limitin törpüsünde!
Hadi yürü yüreğim... durmanın pişmanlığını yaşadık zaten yıllar yılı bu yüzdendi içimizde matem sebebi buydu bizi ölü canlara döndüren madem susmak ve konuşmak arasında kalmayalım durmak ve şahlanmak arasında da lâkin Yolumuz yol, niyetimiz niyet aldığımız borç, ödediğimiz diyet kesilmeden ömrümüze en son bilet yürüyelim kendimize doğacağımız yere aşka yeni bir isim koyacağımız yere kokusunda dem tutacağımız tene yürüyelim bağlılık yeminleri ederek içimizde ki özgürlüğe...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜRÜ YÜREĞİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜRÜ YÜREĞİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Giriş cümlesine katılıyorum.Aşk bir bayrak kadar özgürdür..Bu şiir biçim yönünden diğerlerinden farklı,daha çok musiki katılmak istenmiş,başarılmışta.Çıkış yapan aşk kısrağımız,çok uzun soluklu yolculuktan sonra finiş yaparak tekrar aşka dönüyor.Şiirler çoğu zaman da bize aslında bu üç hali anlatır.Yine çok güzel buluşlar vardı Sevgili Hocam.Yürekten kutladım.Selam,saygı...
ne ölümler olur yazıtına işlenen ne zulümler bulur hadsiz bir kavmi ne hayatlar kırpılır onun döngüsünde ne çocuklar gerilir bir merminin çarmıhına ömür denilen en tatlı limitin törpüsünde
harika dizeler yüreginize saglık kaleminiz baki olsun saygılar...