(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARŞI PENCEREDEKİ İNSANLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARŞI PENCEREDEKİ İNSANLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu gece senden izinsiz sevdiğim sensizliğinde hala sızılar var derinlerde bir yerlerde damıtamadığım anılarımdan arta kalan ve aklıma her geldiğinde beni utandıran
mecburi nefeslerindeyim sensizliğinin... ben aşk tarlasının gönüllü korkuluğu kendimle yüzleşirken savurdum durdum eski bir aşk şarkısını boş duran karşı pencereye... ve geceye yansıyan bendim sendin yine...
bu güzel dizeleri yazan yüreği kutlarım. saygılarımla...
Bir okuyucu olarak haz alarak okuyorum şiirlerinizi. Bu şiiriniz de yine aynı lezzette; ruhumda tadı kaldı inanın.. Dizeleriniz arasında kayboldum. Dinmeyen mor sızılarınıza borçluyuz bu dizeleri biz; sizin içinizi yaksada.. Hakettiğini düşündüğüm ödülünüzüde kutluyor, yeni şiiriniz için sabırsızlanıyorum değerli şair..
ben aşk tarlasının gönüllü korkuluğu kendimle yüzleşirken savurdum durdum eski bir aşk şarkısını boş duran karşı pencereye... .... Güzel dizeler, güçlü kalem ve böcek.Tebrikler. Sevgi ve selamlarımla.
mecburi nefeslerindeyim sensizliğinin... ben aşk tarlasının gönüllü korkuluğu kendimle yüzleşirken savurdum durdum eski bir aşk şarkısını boş duran karşı pencereye... ve geceye yansıyan bendim sendin yine...
Güzel dizelerinizi yürekten kutluyorum. Selam ve saygılarımla.
Resim öyle güzel ki,kendimi o beyaz badanalı eski pencereli odadan ufka bakarken buldum önce.Okurken şairin sesiydim ve gözüydüm kendine yürüyen iç sesinde.Bugün çok şiir okumadım ama öz okudum diyebilirim gayet rahatlıkla.Bazı yazılan eserler benimle örtüşür ki bu hepimiz için geçerlidir.Günüme şiir oldu eseriniz .sevgiyle ve şiirle çığıl dost.
nefes almak zorlamaysa yokluğunda korkuluk yüzleşir, baharla da hazanla da aşk şarkıları dinlerken; şair o an da gördüğü sevdiğidir, kendi sandığı yansıma da
şairler yanılırmı ?bilmem .ama bildiğim yansımaları hiç bitmez..mor sızıları dinmez...varolasın....
tebrikler
moydick tarafından 6/8/2009 12:35:26 AM zamanında düzenlenmiştir.