(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK KORKULUK KAV VE GECE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK KORKULUK KAV VE GECE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
öyle bir susamışken selamına lodos olur vurursun poyraz olur vurursun... merhamet rüzgarı olsan düşümde parçalanmış hücrelerimi yerine koysan gecenin bakışlarında bir çiğ damlası olsan konuversen yanağıma HARİKA BİR ŞİİRDİ YÜREĞİNİZE SAĞLIK HAYIRLI GECELER KOCAMAN SEVGİLERİMLE:))
Gece, karanlık ve sen ya da gecenin karanlığında "sen" "ben" olursun "bende" sen... İşte o zaman unuturum seni. Çünkü ne farkı kalır sen ile benin... Güzel bir şiir (klasik bir tanımlama oldu ama)Kutladım..
ruhum gönüllü korkuluk aşk tarlasında gücüm yetmez oldu aşkı savunmaya üç taşla zor dururum ayakta düş hayal ve anılar .... Derin,hüzünlü ve birazda buruk dizeler.Tebriklerimle. Sevgi ve selamlar.
gece olsa biraz unutsam unutsam biraz... kim olduğumu... ------------------ unutsan güzelde sabah olunca ne yapacaksın :-) Mutluluğu bulman dilekleri ile....esenlikler dilerim.
merhamet rüzgarı olsan düşümde parçalanmış hücrelerimi yerine koysan gecenin bakışlarında bir çiğ damlası olsan konuversen yanağıma usul usul kanasam... sağanak sansam zamanı yanacaksam öyle yansam...
gece olsa biraz unutsam unutsam biraz... kim olduğumu... GÜZEL DIZELERDI YÜREGINE SAGLIK:......TEBRIKLER SAYGILAR SLM;LAR..
merhamet rüzgarı olsan düşümde parçalanmış hücrelerimi yerine koysan gecenin bakışlarında bir çiğ damlası olsan konuversen yanağıma usul usul kanasam... sağanak sansam zamanı yanacaksam öyle yansam...
gece olsa biraz unutsam unutsam biraz... kim olduğumu...
kim olduğunu gecelede daha çok anımsarsın şairim..senin geceler..kimliğinin çıplak gerçeği alt beyninde üst beyninde gece çıkar ortaya..yangınını geceye, sağanaklarını, hüzünlerini ,herşeyini bu şiirlere vermiş şairim...korkulukların en aşk kokanı ;kavsız geldim geceden ..sana sevda yağmurları attırıyım şuradan ,yakmayacak cinsi kaça acaba..?..))))
Bide bu yürek olduktan sonra başka isimde fısıldansa kulağa aşk çeker bizi yanarız yine. Yanmaya meyletme şair keza bu şiirde de belli ki ,aşk ateşinin dumanı kâfi derece de tütüyor sizden saygılarımla
Oysa gecelerde vurur en büyük gerçek yanağımıza bir tokat gibi ve gecelerde anımsarız kenimizin im olduğunu, ne istediğini ve neden yalnızlıkları bu kadar acı yaşadığımızı
Oysa siz gecelerde bulmuşsunuz kendinizi ve onun ile paylaşmışsınız var olan tüm acılarınızı. Ve biliyorsunuz ki geceler sizin tek arkadaşınız.
Bende çok severim geceleri ve gecelerde bulurum tüm huzurları bir de sabahın doğuşunu.
Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize. Özel bir şiir okumak mutlu etti beni.
Kaçıp gitmek, hem de çekip gitmek. Sana ait olan her şeyi, muhtelif tüm mekanlardan ve zamanlardan çekip, kökünden de koparıp, zerre bırakmadan delici bir izle alıp gitmek, Hafızalara olanak, hatırlanmalara sebep vermeden, anılara yaşam hakkı tanımadan, ardında kalanı düşünmeden öylece ve sebepsiz kaçıp gitmek.. uzaklaştıkça küçülmek, gidene ait olandan sıyrılmak. zifiri karanlıkta Aşka seyahat etmek ne cebirdir yüreğe....... Harika şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum. Kaleminiz susmasın. saygılarımla
merhamet rüzgarı olsan düşümde parçalanmış hücrelerimi yerine koysan gecenin bakışlarında bir çiy damlası olsan konuversen yanağıma usul usul kanasam... sağanak sansam zamanı yanacaksam öyle yansam...
gece olsa biraz unutsam unutsam biraz... kim olduğumu...
yüreğinizden damlayan mısralar hoş ve güzeldi gece olunca insan karanlığı bile seviyor bazen selamlarımla
mecalim yok sönmeye bu baharda her yeni gün matemleri doğurur durur beklerim ki, gün çabucak uykuya dalsa sensizliğimi yaşasam yasakça ay, hiç söylenmemiş bir şarkıyla dokunsa damarlarıma kimsenin bilmediği bir ismim olsa yüreğime fısıldasa geceyi bir damla... vuracaksan öyle vursan...
merhamet rüzgarı olsan düşümde parçalanmış hücrelerimi yerine koysan gecenin bakışlarında bir çiy damlası olsan konuversen yanağıma usul usul kanasam... sağanak sansam zamanı yanacaksam öyle yansam...
gece olsan biraz unutsam unutsam biraz... kim olduğumu... ...................... Şiir güzel olmuş Kutlarım efendim
merhamet rüzgarı olsan düşümde parçalanmış hücrelerimi yerine koysan gecenin bakışlarında bir çiy damlası olsan konuversen yanağıma usul usul kanasam... sağanak sansam zamanı yanacaksam öyle yansam...
gece olsan biraz unutsam unutsam biraz... kim olduğumu...
Güzel dizelerinizi yürekten kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
lodos olur vurursun
poyraz olur vurursun...
merhamet rüzgarı olsan düşümde
parçalanmış hücrelerimi yerine koysan
gecenin bakışlarında bir çiğ damlası olsan
konuversen yanağıma
HARİKA BİR ŞİİRDİ YÜREĞİNİZE SAĞLIK HAYIRLI GECELER KOCAMAN SEVGİLERİMLE:))