(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
"HİKAYE" şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"HİKAYE" şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yürekten dökülenler harika içtenlikle yar bunu bilse değer bir ömre, daimi olsun aşk ı, sevgi muhabbet titremesin yürekler.. Müebbet!! Engeller masumane iyiyiye yoralım ki, saygı sevgi, olsun dilediğimizce. ***************** Yüreğinize sağlık saygı sevgilerimle güzel şiir di..
İşaretle işaret edilen arasına konulmuş ayna ile hep aynı şeyin bilinmeye mahkum olunduğu ifade edilir. Aynayı yazan her şair ve yazarları çok severim. Nezihe ALTUĞ
Güzel bir şiir;içli,anlamlı...Ama kusurlu..! Her güzellikte olduğu gibi..Severim şiiri ! Hele böylesi,yürekten geliyorsa;yazmış olmak için yazılmamışsa..! Yansıttığı duyguların bize ulaşması kadar;kullanıldığı noktalama işaretleri de çok önemli..Çok düz olmuş,örülmüş duvar gibi.Oysa duvarın dahi,örülme aşamasında harcı var ;) Saygılar.
çok özürdiliyorum ama ben şiir severim.şiir yazmaktan anlamam ama şiir okurum. burada sevgili ansızın arkadaşımın yazmış olduğu hikaye şiiri bir emek harcandığının göstergesi. yoruma açık belki ama bence çok güzel bir şiir olmuş.hepimizin yüreği temiz insanlara çok ihtiyacı var değilmi ? ansızın arkadaşım sana bundan sonraki yazacağın şiirlerinde ilham ve başarılar diliyorum.sağlıcakla kal.
Ömrüm bir ray gibi döşenmiş yıllara. Zaman kara tren, ağır ağır eziyor. Son istasyon ne vakit görülecek bilmiyorum ufukta? Sen indiğinden beri, yavaşlamadım dahi hiçbir durakta.
Kusura bakmayın ama ,bunu şiir değil düz yazı şeklinde sıralasaydınız daha güzel olurdu.Şiir tadında değil,çağrışım gücü hiç yüksek değil.Şiirde derinlik olmalı diye düşünüyorum.Şiir kolay ele geçirilmemeli,kendini çabucak ele vermemeli;kullanılan imgeler insanları biraz düşündürmeli.Çok düz olmamalı.Şiir "günlük" tüketilen bir şey olmamalı.Yeniyi denemeye çalışmalı şair.Sizin şiirinizde yeni bir imge göremedim.Ama önceki imgelerin tekrarı olan bir şey de göremedim .Kusura bakmayın ,ben böyle düşünüyorum
Öperdim Sen kaçtıkça çocuksu düşlerine Günlerce gelmezdin
Ben hep beklerdim...
Harika bir final ve keyifle okunan çok güzel bir şiir günün şiirini ve yazan yüreği yürekten kutluyorum .. Yüreğine sağlık sevgili Habip sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
biraz da insan başka gözle bakmalı hayata, kendisine, sevgiliye ... bunu ancak şairler yapar, sizin gibi ... tebriklerim bu günün de şairi olan ANSIZIN kardeşime...
Öperdim Sen kaçtıkça çocuksu düşlerine Günlerce gelmezdin
Sevgili ANSIZIN
Esrik bir şiir rüyası bir hikaye kuramı ve imgeleri özenle seçilmiş ezikliği dizelerde ve yürekte küskünlüğe düşmüş içsellik ironi ağırlıkta masum bir şiir... TEBRİKLERİMLE...
gözlerin oldum... ne güzel bir cümle...tuttum bunu. şiiri çok beğendimmm.sizden bir şiir görmek.. kutlarım ANSIZIN..çok güzel ansızın...sen arada birde olsa şiir yaz
sevda çiçeği tarafından 6/11/2007 8:36:39 AM zamanında düzenlenmiştir.
Salına salına yürürdün yanımda
Uzatırdım ellerimi görmezdin.''
Düşlerde yaşanmış sevdaların hikayesi hep günceldir,düşlerimiz gibi,düşlerimiz hep bizimle ,hep yeni ve şiiir olmadan görülemezki.ifade etmekte güçlük çektiğim derin anlamlı duygular var şiirinizde hayran oldum saygımla.
Hülya Aslan tarafından 9/27/2015 11:16:27 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hülya Aslan tarafından 9/27/2015 11:16:50 PM zamanında düzenlenmiştir.