(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SEVGİLİ GENÇ ARKADAŞIM... ÇOK TEŞEKKÜRLER...LAKİN BEN YÖNLENDİRME ADINA BİR ŞEY DEME HADDİNDE DEĞİLİM...SİZ GENÇLER BAZILARINIZ GERÇEKTEN ÇOK İYİSİNİZ... BEN SADECE, GENEL OLARAK,NAÇİZANE, İMGE YAPMAK ADINA ŞİİRİNİZİN TEMASINI BOĞMAMAYI ÖNEREBİLİRİM BU HER ZAMAN İÇİN GEÇERLİ BİR TAVSİYEMDİR...TEMADAN KOPMADAN VE MANTIK SİLSİLESİNİ DE GÖZETEN İMGELER...SADECE BUDUR DİYECEĞİM...BİR ABLAMIZ VARDI BÖYLE YAZMIŞTI...DERSİNİZ)))
MESELA BU ALINTI YAPTIĞIM MISRANIZ...OLAĞAN ÜSTÜ GÜZEL...DOĞASIYLA BAĞDAŞTIRILACAK BİR İMGELEM...
ŞİİR BENİM DE HAYATIMIN ÇOK BÜYÜK BİR BÖLÜMÜ...GÖNÜL VERİLEN BİR HAYAT TARZIDIR... İNŞALLAH SİZLERİ ÇOK İYİ KİTAPLARLA BOL OKURA ULAŞARAK EDEBİYAT HAYATIMIZIN DAHA DA İÇLERİNDE GÖRMEK NASİP OLUR... BAŞARILAR...SEVGİLER... CG
Sizi bir süreden sonra sayfamda görmek beni gerçekten mutlu etti. Şiiri yaşayarak okuyorsunuz ve gerçekten imge kavramını iyi biliyorsunuz. Bu beni mutlu ediyor. Yorumlarınız beni mutlu ediyor; fakat yönlendirme adına yapabileceğiniz eleştirilere de her daim açığım. Çünkü şiir benim için çok önemli ve çok başındayım şiirin. Ben şiirimi sürekli yükseltmek ve geliştirmek isterken, şiiri bir hobi olarak görmeyip, onu sıkı bir yaşam felsefesi olarak kazıyorum hayatıma... Yorumlarınız için sonsuz teşekkürler efendim. Saygı ve sevgilerimle...
şiirin imgeleri ve sözcük seçimleri terimsel ve belli bir bilime ağ ile kaplanmış. Başında ilk dizelerde tam sıkıldım derken yakaladı şiir beni . bütününü kutlarım .. keyfle okudm.
Analizkar tutum ve yönlendirmelere her daim ihtiyacımız vardır şiirde. Yorumunuzdan fazlasıyla faydalancağımı bilmenizi isterim. Güzel yorumunuz için teşekkür ve saygılarımı sunarım...
yalancı dönemeçlerin kazaya gelmiş secdesiyken umut kat(i)lime zemin olacak çarmıhıyla didişiyorum şeytanın yasak ve yalan sokaklarında mazgal iniltileri di(l)leniyor mor sükûtuma diş budayan fahişe gülmelerinden ötede arıyorum etek altlarında ettiğimiz kırmızı sohbetleri .. ne güzel.. kutluyorum namık cem
İçten yorumunuz için sonsuz teşekkürlerimi iletmeyi borç biliyorum. Sizinde söylediğiniz gibi eleştiri olmazsa olmazlardandır şiirde. Eleştiri, eserin sahibini aşağılamak için yapılırsa bu zaten hakaret olur; yapıcı ve yöneltmesini iyi yapan eleştiriler eser sahibini doğruya sevkedecektir. İnsanlarımız okuyarak ve doğruları gözlemleyerek daha etkin ve yeterli noktaya gelecektir muhakkak. Şiirlerime her zaman çekinmeden eleştiri yapabilir, bazen göremediğim hataları düzeltmem için bana yönlendirmelerde bulunursanız çok sevinirim efendim. Sonuçta ben kendimi şair değil, şiire gönül veren bir şiir aşığı olarak niteliyorum. Önce şiir gelir, çok sonraları da gerçek bir şair olur insan...Tabi ki şiire ve şairliğe hakkını verebilirse... Saygı ve teşekkürlerimle...
ÖZGÜN VE SAĞLAM MISRALAR...
KUTLANACAK BİR KALEM...
SELAM İLE...AŞK DAİM OLSUN...CG