(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TATLI CADIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TATLI CADIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzel ,tatlı mı tatlı bir şiir okudum sayfanızda:) Fon resmi ile şiirin uyumu ve beraber sunumu harika bir görsellik katmış şiirinize. Tebriklerimle:)
Cadıların en hası, Kimseye yok pervası, Sardı beni sevdası, Gel benim tatlı cadım.
İster sev ister avut, Beni kalbinde uyut, Ümit’te bitmez umut, Gel benim tatlı cadım.
Şiiriniz çok hoşdu. Akıcı duru bir üslupla kendini zevkle okutuyor. Güzel yazıyorsunuz tek kelimeyle. Şiirlerinizi çok beğeniyor,sizinle gurur duyuyorum. İşlhamınız daim gönlünüz mutlu olsun.
Bu her şiiriniz baştan aşağıya asılması gerekir. Hani bir yetenek bir kabiliyet varsa bu sizde zaten fazlası ile var Bugüne kadar çok şair tanıdım ama sizin gibi bir şaire yorum yazmak adıma onurdur. Hocam siz yazın ben okurum Dağılsa saflalarınız toplarım tıpkı Yunus Emre nini şiirlerinin toplanıp bir araya getirildiği gibi
Duyulmaz feryadımsın, Gül benim tatlı cadım. Hem neşem, hem tadımsın, Gel benim tatlı cadım.
Bu cadı başka cadı, Şekerden tatlı tadı, Söylemem saklı adı, Gel benim tatlı cadım.
Ne şeytansın, ne melek, Tuttuğum en son dilek, Civeleksin civelek, Gel benim tatlı cadım.
Hem ekşi, hem acısın, Gönlümün ilacısın, Sen başımın tacısın, Gel benim tatlı cadım.
Silinmedin alnımdan, Çıkmıyorsun gönlümden, Farkın yok gonca gülden, Gel benim tatlı cadım.
Cadıların en hası, Kimseye yok pervası, Sardı beni sevdası, Gel benim tatlı cadım.
İster sev ister avut, Beni kalbinde uyut, Ümit’te bitmez umut, Gel benim tatlı cadım.
Ne şeker bir şiir, ilahi Ümit bey nasıl da bulursunuz böyle güzel esprili sözcükleri, ne güzel çok sevdim* duygularınız daim olsun hep böyle sevimli şeyler yazsın dilerim, yüreğinize.. ömrünüze.. kaleminize hiç hüzün uğramasın dileklerimle, sağlıcakla ve mutlu kalınız*
İster sev ister avut, Beni kalbinde uyut, Ümit’te bitmez umut, Gel benim tatlı cadım. ------- Muhteşemdi dizeleriniz sevginiz yüreğinizde tükenmesin her daim yaşasın.... İnce ince nakış nakış işlenmiş yüreğinizden kaleminize...daim olsun kaleminiz..
Ümit bey harika bir şiir yazmışsınız yine.cadılarında tatlısı oluyor elbet. bende yazmıştım önceden tatlı cadı diye bir şiir affınıza sığınarak sizin şiiriniz kadar olmasada paylaşmak istedim.tatlı cadılar ...
>TATLI< CADI
Tatlı ama ...cadı mı cadı, Kİmine tatlı, kimine acı, Garibanın gönül ilacı, Seven kalbin, baş tacı, Cadı işte cadı, tatlı cadı...
Haksızlığın karşısında , tatlı cadı, Ezilenin yanında, tatlı cadı, Seven gönüllerin muradı , tatlı cadı, Ne yapsan geçmez inadı,tatlı cadı, Cadı işte, tatlı cadı.... Kimine tatlı , kimine acı.................ÜMMÜ AŞCI.
saygılarımla efendim.
ümmü aşcı tarafından 2/17/2009 8:03:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgimizi bazen cadı diye de gösteririz. Nedendir bilinmez fakat iyi ile kötüyü yok etme çabaları gibi gelir bana. Aslında güzel bir yaklaşımdır bu. Keşke tüm kötülükleri iyiyi düşünerek bertaraf edebilsek değil mi? Sevgiyle kalın arkadaşım.
TATLI CADILARDAN OLABILSEK VE DUNYA DUZENINI DAHA GUZEL HALE GETIREBILSEK,IYILIK,GUZELLILERLE DOLDURSAK,KOTULUKLERI KALDIRSAK,SAVASLARI KALDIRIP BARISCI VE MUTLU YASASAK DUNYADA.NE GUZEL OLURDU,DOSTLUKLARIN DAIM OLDUGU IHANETLERIN,YASANMADIGI BIR DUNYA.IYILIK PERILERININ OLUSTUGU BIR DUNYA,COK SEY MI ISTIYORUM ACABA TATLI CADINIZDAN,BUNLARI YAPMASI ICIN.DILERIM KI DUSLERIMDE DILERIKLERIMIN GERCEKLESTIGINI GORURUM.MELEK BIR DUNYA.BU DA BENIM RUYAM...
Silinmedin alnımdan, Çıkmıyorsun gönlümden, Farkın yok gonca gülden, Gel benim tatlı cadım.
ümit bey ne muhtesem siirdi okurken tadi damagimda kaldi,yüreginize ve kaleminize saglik,bu tatli cadiyi allah size bagislasin,alkislanacak muhtesem bir siir kurdaleyide hak etmis bence ben coktan taktim,sevgi ve saygilarimla..
Silinmedin alnımdan, Çıkmıyorsun gönlümden, Farkın yok gonca gülden, Gel benim tatlı cadım. ÇOK HOŞ DİZELER HOCAM ...YÜREĞİNİZE SAĞLIK...SEVGİYLE KALIN...
Bizi büyüledi........................................
Yüreğiniz dert görmesin...
En çalışkan kalemler sisin olsun................