Bir şiir yazmalıyım sana bu gece, Yazmalıyım, yazmasam cinnet vuracak beynime. Ormanların kuytusunda yankılanan bir çağlayan gibi Çağıl çağıl olmalı şiirim. Yatağına sığmayan bir ırmak gibi taşmalı gönlümden. Kelâmı nihan etmeden Apaçık anlatmalıyım. En güzeli bu olmalı aşk üzerine yazılmışların. Bebek rüyalarından sebeplenen Tebessümler gibi yüzümden okunmalı. Yazmalıyım sana, sabahı edemediğimi, Gündüzleri biriktirip gözlerimde güzelliğini Sensizlik nöbetinde geceleri, ilaç eylediğimi..
Sevgili, Bir şiir yazmalıyım sana bu gece, Yazmalıyım, yazmasam dehlizler içinde kaybolacağım. Sözcüklere tutundum, tozlu ışıklar altında. Her şey şiir, her şey sen bir parça… Yazmalıyım; Kokunu getiren rüzgârı... Ay ışığını, Tren sesinde ağlaşan vuslat ile firakı… Yazmalıyım; “Avuçlarımda bıraktığın sıcaklığı“ anarak “Nerdesin, nerde acep, gamla bıraktın da beni” diyen şarkıyı…
Sevgili, Bir şiir yazmalıyım sana bu gece, Yazmalıyım, yazmasam öleceğim çünkü. Seni düşünmek oldu soluğum... Suyum, aşım; ocağımda kesme taşım… Başımda bir sayrıl nöbet tutarsa bir gün; dinle, bak Bir dağ yolcusunun bir şala bürünüşü gibi seni yazmak.
Sevgili.. Aldanma bütün bunlara, Ne vakit seni yazacak olsam, Anlatamıyorum hiçbirini.
Değil mi ki sükût en güzel şiir Ondaki mânâyı hangi söz anlatabilir...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK ŞİİRİ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK ŞİİRİ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutladım efendim.Selam,saygı...