(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR DE BUNU GÖR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR DE BUNU GÖR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ayrılığı, bir çocuğun uçurtmasını rüzgâra kaptırması şeklinde anlatmak çok uygun olmuş. Hatırlıyorum da, uçurtmanın ipi kopup gözden kaybolduğu zaman içimiz yanardı. Elimizde ip yumağıyla öylece kalakalırdık. Özgün imgeler için tebrikler.
bakmasını bilmeyen gözlere ne gösterirsen göster dostum... olmayınca olmuyor... bırKmı lazım...görene kadar çabalamak mı ..o da başlı başına bir sorun yaaa... güzel dizelerdi sevgili Hadiye dost... kalemine sağlık... çokca sevgimle...
Çok teşekkürler, iltifat ediyorsunuz. Bilgelik ismimizde var sadece, biz o makamın düşüyle yaşıyoruz. Dosta dostluğumuzu göstermeye çalışmaktır yapmakta olduğumuz.
Yoruma zaman ayırıp güç katarak onurlandırıyorsunuz gelişinizle.Bizler ki çırağız hâlâ sizin gibi Bilge kaleme ihtiyaç var.Çok teşekkür ederim.Saygı ve sevgilerimle. Hâdiye Kaptan
yokluğu bir de sen yaŞA birde sen kaybetmeyi öğren ki beni anla... yanmayı korkmayı belle.. çok güzel anlamları harmanlaşmış bir gönül şiiri... yüreğinize sağlık şiir dostu. saygılarımla
... kork benden ilk emir gibi oku günahlarımı hangi yöne dönse içim kendinden bir haber geçmişim bütün kıvrımlarında saklı hazinesi ben o sırrı sen diye içmişim yemin billah dönünce köşeden daha yeni kılıyordu sevap eda sını oysa bendim bildiği tek duası kork benden değilmi ki kovulmuşum hem senden hem de suretinden başka gidecek yerim mi var şimdi o korkmayan kalbinden kork benden...
...üçü koku, bir korku düşünce geceye...ortalık neden aydınlık ki...benim bildiğim kalbin ezeli mahşeri...
İnsan hayatında çok değerli olan zamandan şiirin yorumuna ayırdığınız kadarı için çok teşekkürler.İlk yazılan yoruma cevap kimin bimiyorum.Şiirlerde görüşmek üzere.
bu şiirin üstüne şiir...tıpkı nur üstüne nur gibi olmuş..daha sevabın köşeyi dönmemesi ilginç bir tabir ama düşündürücü..kutlarım...işte bu denilecek türden
yaş olayım gözlerinde
sevdanın yakışını gör
çocuk ellerinden
rüzgârımla uçurtmanı alayım
yitirmenin anlamını gör
karanlık, tenha yolda
korkun olup yüreğine salınayım
korkunun tadını gör
Bu kaleme hayran oldum.Tek kelimeyle yine mükemmel.
Allahım kaleminizi baki kılsın.
Sevgilerimle sayın üstadem.