Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Karahindiba2
Karahindiba2

b/iz

Yorum

b/iz

( 8 kişi )

2

Yorum

18

Beğeni

5,0

Puan

164

Okunma

b/iz

Sana dair olan şey, bende kalmayı seçmiş gibi,
Onu çıkarmaya çalışmıyorum artık,
Çünkü bazı duygular sökülünce insanın içinden bir yer eksiliyor
Ve ben eksilmeyi uzun zaman önce bıraktım

Başlangıcını hatırlamıyorum bunun,
Ne zaman sana dönüştüğünü,
Ne zaman adının içimde başka bir şeye evrildiğini,
Sadece gelip geçtiğini biliyorum
Ama geçerken kendinden daha kalıcı bir iz bıraktı,
Öyle ki şimdi yokluğun bile bir varlık gibi duruyor içimde

Seni düşünmek eskisi gibi değil,
Daha yavaş, daha derin, daha az aceleci,
Sanki yıllar boyunca kendi kendine koyulaşmış bir şarap gibi,
İlk tadındaki o keskinlik yok, geride kalan şey daha ağır,
Daha yerleşmiş, daha suskun

Biz olmak üzerine konuşmuyorum artık,
Bazı kelimeler tekrar edilince anlamını kaybediyor
Ve biz, bir kelime olmaktan çıkıp bir zamana dönüşeli çok oldu
Ve bütün o anlar zamanın içinde kaybolacak,
Tıpkı yağmurdaki gözyaşları gibi..

Ne seni çağırıyorum ne de senden kaçıyorum,
Sadece orada bir yerde olduğunu biliyorum,
Dokunulamayacak kadar uzak
Ama yok sayılamayacak kadar yakın

Sende kalan ben, bende kalan sen
Kimsenin bilmediği, adı olmayan
Ne geçmiş ne de şimdi,
Sadece devam eden bir şeyin içinde
Zamana hapsolmuş biçimde
Acıtmıyor
Sadece yer kaplıyor..

Paylaş:
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir. Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiiri Değerlendirin
 

Topluluk Puanları (8)

5.0

100% (8)

B/iz Şiirine Yorum Yap
Okuduğunuz B/iz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
b/iz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.

Üyelik Girişi Yap Üye Ol
Yorumlar
Etkili Yorum
Sivaslı Remzi
Sivaslı Remzi, @sivasliremzi
25.4.2026 17:37:38
5 puan verdi
Yüreğinize sağlık güzeldi.. ve aramıza hoş geldiniz.. ilk şiiriniz galiba yeni katıldınız edebiyat defteri ailesine.. nice güzel şiirlerde buluşmak dileğiyle... sonsuz saygılar..
Etkili Yorum
Ferda,ca
Ferda,ca, @ferda-ca
25.4.2026 14:36:03
5 puan verdi
Şiir, aşkın bitişinden çok dönüşümünü anlatıyor; yokluğun bile bir “varlık” gibi içte kalması güçlü bir fikir. Duygu olgunlaşmış, ilk keskinlik yerine ağır, sessiz ve kabullenilmiş bir hâl var. “Acıtmıyor, sadece yer kaplıyor” dizesi şiirin özünü net biçimde özetliyor: eksiklik artık sızı değil, kalıcı bir iz.

Tebrikler

Sevgilerimle şairem 🙏🌿
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL