(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çığlık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çığlık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu şiirde tam duyguların kendisini bıraktığı anda okadar büyük bir hüzün kaplamışki yüreğinizi devamını getirtememişsiniz o güzel duygularınızın,devamını okumak isterdim ama bunu bile okumak duyguluydu,tebrikler saygılarımla....
MERHABA ŞAİR DOSTUM.KISA AMA ÖZ YAZMIŞSINIZ.ÇOK ETKİLENDİM.BİRŞEY DİKKATİMİ ÇEKTİ.HEP ZEMİN SİYAH YAZILAR BEYAZ.BEŞİKTAŞLI MISINIZ? YOKSA ÇOK KARAMSAR BİR İNSAN MISINIZ? BEN ŞAHSEN CIVIL CIVIL BİR İNSAN OLDUĞUM İÇİN RENKLİ ZEMİNLERİ TERCİH EDİYORUM.HAYAT ÇOK KISA SAYIN DOST.LÜTFEN KARAMSARLIĞI BIRAKIP KÜÇÜK ŞEYLERDEN MUTLU OLMAYA ÇALIŞIN.SEVGİYLE KALIN HOŞÇAKALIN.GÜLHAN KESKİN.
Tebrik ederim Kaleminiz sevdiğim bir kalem üstelik yazmak istese çok şeyleri güzelliğince anlatabilecek dizeler dizecek durmaksızın bir kaç satıra bir sevda sığdırabilen
bir yaratmaydı karşılaştığım baştanbaşa büyüyen gölgeleri aradım demir atmış gecenin koynunda umudu sabaha iliştirilmiş yankı ucunda tek kaynağım şiir oldu nereye götürüyorsun beni ruhum...
Yalnızlığımla damıttım
Sevda çığlıklarımdan
Yaptığım broş yakanda
Sakın
Bakma!... '' Sevda çığlıklarını mücevher,şiirleri cevher yapan şairlerdir,duygulu yüreğiniz usta kaleminiz suskuda kalmasın.saygımla.
Hülya Aslan tarafından 9/27/2015 11:07:17 PM zamanında düzenlenmiştir.