İstedim ki gecenin koyu kızıllığında kes göbek bağımı Kanatsız bir borandan kurtulsun çocukluğum Ağlayışlarımda mavi düşlere boyansın asi yüzüm İsyana dönen sancılarımdan kopar umut ağımı
Al benden kızgın üşengeçliğin öksüz nazarını Künyemi yaz ayaklarının altındaki cennetten Tenim bana yabancı ütopyalarda gömüyor yarınını Yurtsuzluğum her yerde göçebe kıbleye bile dönsem
Dilime ilk cümleleri örgütleyen yüreğindi şefkatle Sorgulanmak cevaplarımda yoktu günahlarımın Dinimi belirleyen de sendin dualar sözcülüğünde Haydi söyle! Çocukluğumun tanrısı sen misin?
Yaralarını hücreme işlemeye hakkın var mıydı? Payıma düşen çıplak tutsaklığa esir ettin gövdemi Bir lori sesinde aynı tan yerine doğruluyorum Günebakan çiçeklerine sor boynumun duruşunu Serçe parmağında kaldı dağların düş vadisi
Aç sevdaların tanımsız vardiyasında üşüyorum Hiçliğimin üstüne bir ıslık bile çalamıyorum Başımda merhamet niyetine bile gezinemeyen Kör sağır dilsiz bir şefkat eline düşüyorum
İçine akıttığın gözyaşların adresti pusulasız yoluma Güneşin doğudan doğduğunu hiç öğretmedin. Batışında esmerdi yüreğimin katranlığı fark etmedim.
-Umutla besledin karanlığımı- -Unutulmadım hala değil mi-
İstemez miydim başımı dizine dayamayı Aklarını görmek saçlarının her telini Derinlerinden silmek çizgilerini asiliğimin Kaç bahtsız gecede gel sesi yolladın yüreğime G e l e m e d i m …
Koparma yıldızları geceden saçlarına takacağım Yağmurda doğdum, yağmurda öleceğim Kimsesizliğimi yansıtma bedensiz mezar taşıma Bir lori sesiyle uyut son kez avuçlarından düşeceğim
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Rüyalarının Kilidini Aç şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Rüyalarının Kilidini Aç şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SELAM CAN...aslında çocukluğumuzu giymek isteyişimiz gülüşlerimizin, saflığımızın ve masumiyetimizin; gözyaşlarımızda ve bir türlü kabuk bağlamayan kök salmış yaralarımızda derinden derine tutsak gibi tutulup karanlığına hüküm giyişi ve giyindiğimiz bu hüzün elbiseleriyle kendimizi çıplak hissedişimiz bir türlü kendimizi ısıtamayışımız...ben de çocukluğumun gülüşlerinde kaybolmayı ve bu masum gülüşlerimi bütün dünyaya savurmayı; herşeyi güzel bir düş gibi bir oyun gibi algılayıp onlara sıkı sıkı sarılmayı çok çoook isterdim...kalemini seviyorum CAN...hem de çooook...kucak dolusu sevgiler yüreğine...
Koparma yıldızları geceden saçlarına takacağım Yağmurda doğdum, yağmurda öleceğim Kimsesizliğimi yansıtma bedensiz mezar taşıma Bir lori sesiyle uyut son kez avuçlarından düşeceğim
erkekler için kadın çok şeydir hiç itiraf edemeseler bile Güneş'e merhaba dediklerinde annelerine Güneş battığında sevgilisine ama hep bir kadını sığınak yapar sağanak sağanak yağar gök gürültüleri koparır sel götürür yel getirir o hala masum küçük bir bebektir.
İstemez miydim başımı dizine dayamayı Aklarını görmek saçlarının her telini Derinlerinden silmek çizgilerini asiliğimin Kaç bahtsız gecede gel sesi yolladın yüreğime G e l e m e d i m …
sana bir mesaj atmıştım özeldengeldiğini düşünmüştüm.sonra şiirine bir yorum yazdım ve engellendiğimi gördüm.çok üzüldüm.çünkü sana yolladığım mesaj inan çok değerliydi benim açımdan.geçmiş doğumgünün kutlu olsun(25 ekim)
her dizesini sevdiğinizi söylediğinizde eminim şair arkadaşımız bunu anlamıştır.kopyalamanız teferruat bile değil ki bana açıklama yapmak istemediyseniz öncelikle bir öncekine de cevap yazmamalıydınız. susmak derler ya en büyük cevaptır bazen.mantığımın almıyacağını düşünebildiniz fakat yine de yazdınız.ve ben bunu sadece hakaret olarak kabul edebilirim. aslında sayfanın sahibinden özür diliyorum.bu çirkin atışma için.
şiir yukarda vardı zaten.bence sizin yaptığınız sadece sayfayı doldurma çabası olmuş.keşke o kadar uzunca düşünceleriniz olsaydı. umarım kızmazsınız ama ben yorum yazmak içn saatlerce aşağıya inmem gerekiyor. asansör mü istesem aspendos'tan acaba.
önce boyunun ölçüsünü almam lazım. görmeden sana kıyafet alırsam olmaz di mi? şimdi büyük olur küçük olur. üşümene sıra gelince ateş icat edileli çok oldu hala haberin yosa bir de kibrit kutusu göndereyim. sen şimdi odun kömür de istersin. valla onları alacak kadar bende zengin değilim. :)) :)) :)) ya inşallah borcumun birini ödemişimdir. şiire gerçek yorumumu sonra yazıcam. sevgimle.
boyumun ölçsünü sorduğuna göre kefen yaptıracaksın:)) hay allah razı olsun bir dertten kurtardın. üşüyorum.ama mezara da bir ısıtıcı çekerim bakarsın kemiklerim kaynar geri gelirim:)) tşk..bir borcun kapandı:))