Yağmur içti ve saklamadı gök kuşağıyla seviştiğini rengârenk düşlerle öpüştüğünü...
rüzgârdır esip geçen yıllar her şey unutulur zamanla, acı; rakının sulanmış haliyse geriye kalan sadece avare bir sarhoşluktur kaldır kadehini kaderin yerine de…
... aynı şemsiye altında oturdu geçmişle kederle ilişti hayat sedirinin kenarına dudak çukurunun bir yanına kıvrıldı duyguları birikti damlalar göz göllerine eski bir pencereden baktı yıllar çerçevesi soldu dünlerin göğsünü yokladı son kez ruhunu aşka verdi düşünmeden saçlarını kuruttu güneşten bir parça alıp soyundu günün hüznünden...
bilirdi her keder diğerinin iz sürümü nakışları yaralı bir sandıktı zaman günletti eskileri elleri naftalinli bağışladı geçmişi geçleri kaç kez kilitledi hüzünleri kim bilir çünkü; yalnızlık kendine çıkan derin bir dehlizdi… ... „ dilsiz bir mektup aldı, yağmurlu bir günde geleceğim aşk mevsimi kışa dönmeden”
... yağmur için kalktı gözleri gökyüzüne sağanaklar diledi yeni güne gecenin nefesi ağır bir nem gemilerin yüzlerinde sis derinden içini çekti Istanbul uyanırken sabahın mahmur sesiyle günün ayaklarına takıldı özlem...
adressiz sokaklarda gezdi hasret bilmediği caddelere düştü bakışlar denize de karıştı gemilerin düdüğüne de martıların kanadındaki beyazlığa limansız sahillerin yalnızlığına salaş meyhanenin kırık plağında çaldı eski bir nihavent ahşap masada şarap kadehi dibi tortu yüreği yakudi kırmızıya aktı dileği ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Başlıksız- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Başlıksız- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Neslihan dünden kalan yağmurlarla sabaha düştü imgelerin...Güne senin yağmurlarınla başlamak güzeldi... Bir güz ertesi bir kış yangını bu yağmurları yarınlara taşımalı... Beğenim her zaman ki gibi büyük... Yüreğine sağlık... Kalemin daim olsun... Sevgi ve şiirle...
yağmur için kalktı gözleri gökyüzüne sağanaklar diledi yeni güne gecenin nefesi ağır bir nem gemilerin yüzlerinde sis derinden içini çekti Istanbul uyanırken sabahın mahmur sesiyle günün ayaklarına takıldı özlem...
böyle bir şiirin her dizesini edebiyat adına irdelemek isetrdim ama bu görevi bir dost yapmış
bir sonbahar günü ürkek yağdı tellerden titreyerek söz gibi masum inleyerek geçip solarak yürekten yağmur bekliyor olmalı içte gerili şemşiye gül kırmızya dönerken
Harikaydı tek kelime ile...Bu gece şu ana kadar okuduklarımın en güzeliydi .Onun için de artık okumayacağım başka .Bu şiirin tadını hissederek yatmaya gidiyorum .İyi geceler NESLİHAN YAZICI...
Sende mi Kardeşim Neslihan demek geldi içimden Biliyorsun ki yağmurlu şiirler yaralarımı deşip öldürür beni hele altında hanım hanımcık dünya güzeli yüreğe ve hünerli bir kaleme sahip Neslihan imzası varsa yapılır mı bu ağabeye
Bir güz ertesi bir kış yangını bu yağmurları yarınlara taşımalı...
Beğenim her zaman ki gibi büyük...
Yüreğine sağlık...
Kalemin daim olsun...
Sevgi ve şiirle...