bir sabah güneş uyandırdığında beni unutup gideceğim bütün şiirleri uzak bir sahile taşınacak gözlerim eski hüzünler sararırken fotoğraflarda yeni bir umuda yoldaş olup koşabildiğim kadar gelincikli patikada yüzebildiğimce mavi denize açılacak ruhum...
saçlarımda kalan karmaşaları söküp avuçlarımdaki aynaya bakıyorum ahşap evin bahçesinde akşam sefaları sarmaşıklara dolanan şiirler patlayan tohumlar imge açıyor göğsümdeki karanlığı ağartıyor güneş yüzüm ilkbahar a/ı/şığı kuş tüyü bir rüya bu uçtuğum neşe kanat çırpıyor durmadan alabildiğine bir gökyüzü bulutlara değiyor başım denizi öpüyor dudaklarım hiç yorulmuyorum.
dilimde bir çocukluk şarkısıyla su dansına başlıyorum sektiğim taşlara bırakıyorum acıları gözlerimi bağışlayıp su perisine en derinine akıyorum göllerin yosunlanıyor saçlarım nilüferler çağırıyor göğsüme takıyorum en beyazını alışık olmadığım bir ferahlık bu su damlası oluşum yağmur kuşları geçiyor havada rüzgâr takmış göğsüne duygulu bir şarkı sesimle savruluyor zaman ay usulca yansıyor damlalara seninle menevişleniyor yüzüm.
gözlerimi aralıyorum şöminesinde sevda yanıyor duman duman tütüyor bacasında aşk ısınıyor içimdeki dizeler ve deniz oluyor kadehimdeki içki dalgalanıyor başım sallanıyor bedenim ruhum ellerine dokunuyor uzak sahilin bir yerinde gülümsüyorsun uzansam tutuyorum ne güzel sevmek dalgalarla seni...
düşlerinle yürüdüğün yoldur hayat dilediğin kadardır mutluluk ve ertelenmez mevsimler yılların kapısını yüreğinle aralar seninle geçer eşiğinden...
rüya evinde konuktum bu gece; geceye yıldız asarken şiirleri avuçladım sensin diye...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
rüya evi... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
rüya evi... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gözlerimi aralıyorum şöminesinde sevda yanıyor duman duman tütüyor bacasında aşk ısınıyor içimdeki dizeler ve deniz oluyor kadehimdeki içki dalgalanıyor başım sallanıyor bedenim ruhum ellerine dokunuyor uzak sahilin bir yerinde gülümsüyorsun uzansam tutuyorum ne güzel sevmek dalgalarla seni...
Mükemmel dizeler. Yürekten kutluyorum. Saygı ve hürmetlerimle.
Bu gün şiir damarı güçlü bazı şairlerimizde benzer imgelere rastlayınca, evrenin ortak dili ve ancak gerçek ozanların duyabildiği doyumsuz ezgisi düştü aklıma. Sevgilerimle. Mutlu kal...
akşam sefaları açmış şiirinde sarmaşık sarmış her tarafını dizelerin demek ki yıldızları sen asıyorsun her gece gökyüzüne eğer karanlık zifiri karanlık olursa bir gece telefon ederim bak Neslihan kardeşim bir kaç yıldız as hava zifiri karanlık diye
bir rüya çizmişsin kaleminle okudukça ayağım kesildi yerden
seni seviyordum yıldızlar çocuktu o zaman gelincikler ve papatyalar çiçekçilerde satılmıyordu her yer saklambaç alanımızdı ve rüya değildi hiçbir şarkının nakaratı...
Neslihan Hanım
şiir gibi şiirdi defalarca okusam doymam biliyorum seçmişsin duyguları kelimelere sararak
şair bir bebeği doyurmaya hazır bir anne gibi itinalı olmalı ki, okuyan doysun teşekkürler