(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ARZUM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ARZUM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
mücadele azmini yitirdiğin de ümitler söner direnmek şairlerin işidir.hayatta işler bazen ters gider ama dirençle devrimler gerçekleşir her sıkışan geldiği yeri tercih ederse vay anam vay !!!!1 şiir çok güzeldi tebrikler
Sonu daha başka türlü bitirilebilir miydi, diye düşünüyorum. Gerçi anlatılmak isteneni de başka anlatacak ne cümle bulunabilirdi? Lakin daha kibar bir kelam olsaydı... Neyse... Güzel bir dörtlük olmuş, tebrikler. Ama yaşamak acı da olsa, yok olmaktan güzel...
bana bu dörtlüğü yazdıran zaten o şiirin son dizesi... yoksa çıkmazdı böyle birşey... farkındayım,amiyane bir ifade ama ne yapayım... öyle döküldü içimden.... teşekkür ederim güzel yorumunuza...
ahhhhhh anam ahhhhh:=))))) ben anama, kızımda bana aynı lafı söylüyor....hayat taze baharlar sunmuyorki önümüze ne yapalım....hayattan beklemekle elbette olmaz ama mücadelede bir yere kadar.... adaşım şiirini kıskandım bilesin, itiraf ediyorum...seni seviyorum.... tebrikler....maviler yüreğine...