(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*_*KARDELEN_*_* şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*_*KARDELEN_*_* şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Riyasız beyaz örtüyü eşeledi ------bahardaki renkliliği terk etti ------sevdiği ile yalnızlığı seçti Dünyaya hercai için kışın geldi NEDENDİR BİLEMEM BENDE AYRI BİR YERİ VAR BU ÇİCEĞİN..ADI BİLE BİRİ,LERİYLE YAKINLAŞTIRMAYI SAĞLAMIŞ,SEVGİ ADINA KÖPRÜ OLMUŞTUR HEP..DOLAYISIYLA BANA GÖRE KIŞ AYAZINDAKI SEVGİ SICAKLIĞIDIR..YÜREĞİNİZDEN GELEN BU DAMLALARI YAZAN KALEMİDE AYRICA KUTLARIM.
Riyasız beyaz örtüyü eşeledi ------bahardaki renkliliği terk etti ------sevdiği ile yalnızlığı seçti Dünyaya hercai için kışın geldi NEDENDİR BİLEMEM BENDE AYRI BİR YERİ VAR BU ÇİCEĞİN..ADI BİLE BİRİ,LERİYLE YAKINLAŞTIRMAYI SAĞLAMIŞ,SEVGİ ADINA KÖPRÜ OLMUŞTUR HEP..DOLAYISIYLA BANA GÖRE KIŞ AYAZINDAKI SEVGİ SICAKLIĞIDIR..YÜREĞİNİZDEN GELEN BU DAMLALARI YAZAN KALEMİDE AYRICA KUTLARIM.
Ben aşktaki sevdadaki imkansızlığı kardelene benzetiyorum eğer karın içinde çiçek açıyorsa hiç bişey imkansız değildir dilinize yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun
------sevdası gözlerini bürüdü
------hercai cesareti çok gördü.
Ne bahar ne yaz sadece kışları göğe süzüldü
KaRDeLeN......
çok hoş bir şiir... yazan yürek dert görmesin...tebrikler ve saygılar...